Hej! Min far er i år begyndt at sælge mousserende vin, helt specifikt "Krimart" der smager som, og ligner champagne, men er lavet i Ukraine. Det gør han igennem Krimart.dk - men det går lidt langsomt, og jeg vil sindssygt gerne bidrage til at markedsføre det. Planen var at det skulle gøres på facebook, men det er meget svært at få folk til at "like" noget de ikke kender, så nu vil jeg høre om i har nogle idéer? Både fysisk, og online, kom med nogle idéer som jeg kan udføre, det ville gøre mig så glad :-) Jeg har tænkt på at kontakte: Bryllupsplanlæggere, vin-blogs, skoler (til afslutninger mm), limousineservices, er der andre der kunne være interesserede? -Krimart er et godt alternativ til Champagne, da det er meget billigere end champagne, og samtidigt laaaaangt bedre end Asti (nogle unge vil dog nok foretrække Asti, da den er langt sødere, og indeholder mindre alkohol) Jeg ville sætte rigtigt meget pris på nogle idéer til hvem og hvordan krimart kan markedsføres! Tak på forhånd |
Hvad med at komme ind i nogle butikker og stå, for at dele en lille shot ud, så folk kan smage det?