ja ved godt jeg har skrevet mange gange og før var det kun Sjælland men har stort set fået lavet en aftale med et firma i Jylland som vil kører mine ting ud, og jeg self selv tager det på Sjælland det kommer til at forgå at hver aften kører der en vogn fra Jylland til Sjælland og hjem igen derfor vil det være fra dag til dag levering med mulighed for levering samme dag det hentet. priserne jeg sætter op her er faste priser ikke noget med time pris eller noget. så hvis du har et firma og dagligt kørsels må du meget gerne skrive en pb til mig hvis du har mange pakker kan vi lave en fast aftale med en pris. priserne er kun på Sjælland de andre priser vil komme om ikke så længe
Sjovt nok, så virker det som om at banken er den STØRSTE forhindring for at starte virksomhed i Danmark idag, så det er en anelse overraskende at du vælger KUN i din formulering.
Enhver kan udtænke et fantastisk koncept, men hvis bank, investorer eller anden kapital ikke er med, så er det koncept stendødt.
Jeg krydser fingre for dig og håber du får succes med det.
hej flemming ja det jo det. men ja banken har ikke direkte sagt nej men de vil heller ikke sige ja. derfor men de sagde når jeg er frædig med alle tingene så skal jeg komme ned så han sagde 80 procent på de siger ja og 20 procent på de siger nej. så kender ham rimelige godt ham der sidder i banken nemlig :D og jo tak
hej nej self kan man ikke bære 500 kg. men nu kørte jeg i et firma før hvor folk lagde tingene på en palle når vi skulle hente det men de tænkte ikke lige over hvordan vi skulle få pallen om bord fordi det stak så langt ud at alle de ting på pallen måttes bære ind en af gangen....
2500 kr er let tjent ind hvis du har kunderne inden du starter men ja self hvis du ingen kunder har når du starter er det svært at tjene de penge. men de kunder jeg har har for kørsels i pakker og paller om dagen til ca 2000 til 3000 kr hver. pr dag.