Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny professionel forsidetekst for bare 300,-

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Frem til søndag tilbyder jeg at skrive knivskarpe forsidetekster til hjemmesider for bare 300 + moms.

Vil du samtidig have lavet nye tekster til dine undersider, kan jeg klare det for bare 250 kroner pr side.

Prisen er langt under normalprisen, så det er bare om at slå til nu - jeg  retter selvfølgelig til og skriver om indtil du er 100%  tilfreds.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:37

Hej Majbritt,

Hvilken længde vil teksterne være på?

Taler vi 50, 100 eller 400 ord?

Eller er det bare en optimering/omskrivning af eksisterende tekst.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:27

En hjemmesidetekst - og især en forsidetekst - bør efter min bedste overbevisning ikke gøres op i antal ord - her er det først og fremmest kvaliteten, der tæller.

Så teksten vil blive præcis så lang, som det er nødvendigt, for at få budskabet klart og tydeligt igennem.

Der behøver ikke være en eksisterende tekst, og selv hvis der er, er det ikke sikkert, at den oprindelige tekst er vinklet optimalt, så derfor er det ikke "bare"  en omskrivning.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:39

På opfordring laver jeg også lige et friskt lille tilbud på salgsbreve og pressemeddelelser - 595,- pr stk frem til søndag aften.

Prisen er kun for udarbejdelse af teksten, IKKE for udsendelse af pressemeddelelsen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)