Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkelig rangering

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordet "Begravelse" står faktisk på hver side, fordi logoet bare er en tekst. Selve ordet "pris" står godt nok ikke for sig men det gør "priser" tilgengæld. Derfor prøvede jeg at søge på "begravelse priser" og her var siden nr. 48 i stedet for 55. 

Jeg tror jeg vil prøve at indarbejde ordene "begravelse" og "pris" mere i forsiden. Tak for tips!

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Give
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Ølhandleren Skrevet kl. 11:32

For det første skylder jeg at sige at jeg IKKE er SEO-ekspert, men har trods alt læst en del om det.

12 dage for et domæne eller hjemmeside´er INGEN alder!! Så vidt jeg har forstået, så kan det tage måneder eller år at opbygge tillid og autoritet hos Google. Det er ikke noget der sker lige pludselig, men en løbende proces.

Dine titler og meta-descriptions er identiske på samtlige sider. Det er ikke smart, da det signalerer overfor Google at indeholdet på dine sider har det samme indhold. Derfor skal titlerne især, være meget sigende om lige præcis det indehold der er på den pågældende side. Beskrivelserne har (så vidt jeg ved) ikke betydning for din rangering, men der er her du skal sælge budskabet så folk klikker ind på din side.

Til sidst kan det siges meget klart, dine sider er meget "tynde". Google elsker tekst!! Jo mere relevant tekst du kan fylde på din side, jo bedre. Det viser overfor søgemaskinerne, at din side er en god resurse indenfor et givent felt, hvilket vil påvirke din rangering positivt.

Til sidst, så betyder links rigtig meget, både de indgående (dem du får fra andre sider), men så vidt jeg ved, kan der også være en fordel i at linke ud. Jeg har ikke undersøgt din linkprofil, så den del er der muligvis styr på.

Håber du kan bruge ovenstående, men først og fremmest skal du have tålmodighed og skrive tekst.

Hvis du synes om god specialøl så klik ind på min shop Ølhandlerens netbutik.

Driller momsen eller skatten, så tag fat i mig. Jeg udfører bogholderi til konkurrencedygtige priser.

Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 11:57

Tak for god indput Rune! Det er faktisk med vilje jeg ikke har så meget tekst på siderne, så brugerne ser på det væsentlige, men kan godt se at det ikke hjælper mig hos google....

Jeg vil helt sikkert ændre mine meta tags på de forskellige sider, og prøve at få noget mere tekst ind på siderne uden det stjæler for meget fokus.

Ved siden af arbejder jeg på linkbuildingdelen, men den er langt fra komplet! 

Til sidst må jeg jo have lidt tålmodighedSmile

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 19:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:
For det første så er din hjemmside ny, så Google har ikke nogen direkte relation til den lige nu. Google læser på lidt over 200 faktore, og URL'en er EN af dem. Med godt indhold og en god gang linkbuilding, så skal du nok være på vej op af :-)

Internexus har helt ret, bliv ikke utålmodig, og spark de andre råd til hjørnet, man kan ikke lave en hjemmeside og få den til tops på 2 uger, medmindre du begynder med de "shady" metoder...

Hav fokus på gode links til dit site, det virker, og det siger jeg ikke fordi jeg bare tror det, jeg ved det :)

Hilsen Johnny

Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:20

Jeg vil gerne sikre mig, at jeg har gjort alt hvad jeg kan mens jeg er tvunget til at være tålmodigSmile 

Faldt over denne side, hvor man kan se hvad folk søger på, hvis man taster ens web adresse ind hvis man klikker her søgeord

Det kan varmt anbefales.

Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 10:04

Fandt også en "rank" tjekker, så man kan følge sin "rank" hos google.

klik her rank tjekker

Det kræver dog at man har fået indekseret sine side hos google, og er blevet tildelt en rank.

Jeg ville gerne have et værktøj, der gav mig mellemregningen, så man kunne se hvor man skulle forbedre sin SEO. Nogen der ved om det findes?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)