Ordet "Begravelse" står faktisk på hver side, fordi logoet bare er en tekst. Selve ordet "pris" står godt nok ikke for sig men det gør "priser" tilgengæld. Derfor prøvede jeg at søge på "begravelse priser" og her var siden nr. 48 i stedet for 55. Jeg tror jeg vil prøve at indarbejde ordene "begravelse" og "pris" mere i forsiden. Tak for tips! |
For det første skylder jeg at sige at jeg IKKE er SEO-ekspert, men har trods alt læst en del om det.
12 dage for et domæne eller hjemmeside´er INGEN alder!! Så vidt jeg har forstået, så kan det tage måneder eller år at opbygge tillid og autoritet hos Google. Det er ikke noget der sker lige pludselig, men en løbende proces.
Dine titler og meta-descriptions er identiske på samtlige sider. Det er ikke smart, da det signalerer overfor Google at indeholdet på dine sider har det samme indhold. Derfor skal titlerne især, være meget sigende om lige præcis det indehold der er på den pågældende side. Beskrivelserne har (så vidt jeg ved) ikke betydning for din rangering, men der er her du skal sælge budskabet så folk klikker ind på din side.
Til sidst kan det siges meget klart, dine sider er meget "tynde". Google elsker tekst!! Jo mere relevant tekst du kan fylde på din side, jo bedre. Det viser overfor søgemaskinerne, at din side er en god resurse indenfor et givent felt, hvilket vil påvirke din rangering positivt.
Til sidst, så betyder links rigtig meget, både de indgående (dem du får fra andre sider), men så vidt jeg ved, kan der også være en fordel i at linke ud. Jeg har ikke undersøgt din linkprofil, så den del er der muligvis styr på.
Håber du kan bruge ovenstående, men først og fremmest skal du have tålmodighed og skrive tekst.