Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidebar problem i WordPress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en hjemmeside i wordpress. Jeg kører med temaet "Paradise" som har en sidebar til højre. Mit problem er at på min side med blogposts kan jeg ikke tilføje eller fjerne widgets? 

Er der nogen som ved hvorfor eller som evt. sidder med løsningen på mit lille problem?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke helt om jeg har forstået dit problem, men du har en sidebar hvor du ikke kan tilføje widgets?

Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Nielsen:

Ved ikke helt om jeg har forstået dit problem, men du har en sidebar hvor du ikke kan tilføje widgets?

ja, jeg kan ikke tilføje widgets til min sidebar på min blogside, de andre sider fungerer. Jeg bruget widget logic plug-in for at kunne specificere enkelte sider med widgets. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sender mig en mail (hyldeborg@me.com), vil jeg gerne prøve at tage et kig på det? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Hvis du sender mig en mail (hyldeborg@me.com), vil jeg gerne prøve at tage et kig på det? :-)

Hej 

Mange tak for tilbuddet, men problemet er blevet løst. Tak for din opmærksomhed!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)