Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg et netværk i udlandet, hvis man ønsker at importere en bestemt vare.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og drømmer om at starte en hjemmeside op med tøj. Hvor jeg selv rejser ud i ''verden'' og finder det tøj jeg ønsker at importere, men hvordan finder jeg producenterne af tøj? 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej frkcvs,

Allerførst et godt råd: Hvis du vil have svar angående tøjproducenter i udlandet, så stil spørgsmålet i emnet. "Hvordan finder jeg et netværk i udlandet, hvis man ønsker at importere en bestemt vare" giver overhovedet ingen mening og derfor har du ingen svar fået.

Du skal gøre følgende op med dig selv: Er du god til at source tøj/tøjproducenter i udlandet (altså er du indkøber) eller er du god til at sælge tøjet?

Jeg kender næsten allerede svaret: Ingen af delene.

Det her lyder som en ide du fik for bare et par dage siden og du har slet ikke gjort dig tanker om noget som helst, andet end at det lyder meget fedt at rejse lidt rundt og finde noget tøj, som du kan importere. Det er bare slet ikke så nemt!

For det første: Hvorfor rejse, når internettet bringer dig alt muligt og du kan få fat i folk lokalt til at tjekke de ting, som du gerne vil have tjekket forud for køb? Du kan også få prøver tilsendt etc etc.

For det andet: Hvis du vil starte en hjemmeside op med salg af de varer som du har fundet i udlandet, vil det så ikke være smartere at bruge tiden på at skabe hjemmesiden og brande den, fremfor at ligge og rejse verden rundt?

Hvis du vil finde producenter af tøj, så får du nogen til at søge på det lokale sprog og vupti, så har du tonsvis af hits. 

Det lyder ikke velovervejet det her, så jeg tror bare jeg stopper her og ser hvad der kommer af svar.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)