Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere besøgende og højere indtjening?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg har for lidt tid siden oprettet min hjemmeside: http://neglelakguiden.dk/, som jeg vil prøve at markedsføre
Men jeg synes ikke rigtigt at besøgstallet stiger og jeg har heller ikke tjent noget endnu..
Har i nogle gode tips til hvordan jeg får mere "skub" på hjemmesiden? Jeg er "nybegynder" i online markedsføring, så jeg kender ikke systemet helt endnu.. :)

På forhånd tak

Mvh. Christine 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Har lige rettet din overskrift, så den giver lidt bedre mening. Jeg klikkede ind fordi jeg troede det var en how-to ;)

Det tager lidt tid før Google har været forbi din hjemmeside, crawled og indekseret dine sider. Først når du har haft en crawler forbi, kan du begynde at få trafik fra Google.

Hvis du vil have trafik der konvertere, så du kan få lidt penge i lommen, skal du ud og finde 'long-tail keywords', og skrive artikler ud fra disse. I korte træk er det søge sætninger som er så vidt jeg husker minimum 3 ord, eller flere. Jo mere specifikt folk søger, jo mere tilbøjelig til at købe er de.

Ellers er det bare smide en masse indhold ud - det kan jeg se du har, og så skal du have lidt links ind. Det kan du få ved at kommentere andre folks blogge, skrive et gæsteindlæg for en anden blogger eller deltage på forums - som her. Der er mange flere metoder, men de her er sådan lige til at gå til. Jo mere relaterede siderne du får linksne fra er, jo bedre.

Hvis du vil prøve at gæsteblogge - eller lære hvad pokker det er, så vil jeg anbefale dig at kigge på Gæsteblog.dk, eller læse denne artikel om hvorfor det er godt at skrive gæsteartikler. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:38

masser af indhold får en masse indekseret i google - når der er masser af indhold skal siderne søgeord optimeres med onpage seo og en masse indgående links som er varieret i den helt rigtige mix

der er masser af info i tidligere tråde og der findes masser af gratis guider der kan få dig igang - hvis ikke du gider selv betaler du dig bare fra det ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 18:46

Hej Christine.

Først og fremmest tillykke med din hjemmeside :)

Jeg tænkte på, har du overvejet at lave en facebook gruppe/side omkring din hjemmeside? Og så reklamere for dit site på facebook? Du kunne lave en gruppe der hed "For os der elsker fed neglelak" eller lign (blot en ide) - Og så få folk til at like den. Eller du kunne lave en side der var dit hjemmesidenavn "Neglelakguiden" og så reklamere for den, brug dit netværk, venner, familie etc.. få dem til at like, dele etc... Så burde budskabet begynde så småt at komme ud :) Og så vær aktivdiverse debatforums som der er så mange af, fortæl om neglelak, post billeder m.m.

Mht. Salg.. Synes jeg det er ærgerligt du ikke har en oversigt over hvilke neglelaks der kan købes, tilbehør m.m. Få lavet en liste over det, få den op i din fane evt. med små billeder af tingene. og så link videre derfra.

Pt. Skal man enten læse hele din blog igennem, eller vide at man kan finde tingene indenunder det valgte billede i dit galleri.

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men held og lykke med det :)

Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:29

Mange tak for svarene! De hjalp meget :) 

Tror jeg skal skrive lidt mere med indhold og gode keywords :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:13

Du kan også prøve at tage et kig på disse 2 bøger

To gratisversioner findes her:

SEO-Lex

SEO 2.0

Er selv igang med SEO 2.0. Og ender nok også med at købe SEO-Lex

Ser de spændende ud, så kan du jo købe fuld version af den ene eller begge to. Og de vil helt sikkert hjælpe dig på vej mod toppen af google.

Og tilmeld din side på google analytics, så du kan holde øje med de besøgende.

Og hvis du vil tjekke hvor mange der søger på de søgeord du gerne vil bruge til din shop. Så kan du gøre det med google AdWords søgeordsværktøj:
https://adwords.google.dk/o/Targeting/Explorer?__c=1000000000&__u=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS

Og hvis du så derefter vil holde øje med din placering på google med de udvalgte søgeord er Rank Tracker et rigtig godt værktøj. Og som findes i denne pakke:
http://www.link-assistant.com/

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:10

Søgeordsværktøjet er rigtig godt, her kan du blot indtaste din webadresse, så kommer der en masse forslag og søgninger pr. måned. 

Kendte det ikke i forvejen, og prøvede det lige på mit eget site. Det er meget rart at vide hvordan brugerne søger den ønskede information.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Næstvedfotografen Skrevet kl. 19:25

må man spørge, hvor i finder det søgeværktøj ??

Næstved Netavis - Lokale nyheder fra Næstved og omegn

Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Næstvedfotografen Skrevet kl. 19:27

lige meget er fundet ;) hihi det hjalp at læse svarene ordenligt.

Næstved Netavis - Lokale nyheder fra Næstved og omegn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)