Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere besøgende og højere indtjening?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg har for lidt tid siden oprettet min hjemmeside: http://neglelakguiden.dk/, som jeg vil prøve at markedsføre
Men jeg synes ikke rigtigt at besøgstallet stiger og jeg har heller ikke tjent noget endnu..
Har i nogle gode tips til hvordan jeg får mere "skub" på hjemmesiden? Jeg er "nybegynder" i online markedsføring, så jeg kender ikke systemet helt endnu.. :)

På forhånd tak

Mvh. Christine 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Har lige rettet din overskrift, så den giver lidt bedre mening. Jeg klikkede ind fordi jeg troede det var en how-to ;)

Det tager lidt tid før Google har været forbi din hjemmeside, crawled og indekseret dine sider. Først når du har haft en crawler forbi, kan du begynde at få trafik fra Google.

Hvis du vil have trafik der konvertere, så du kan få lidt penge i lommen, skal du ud og finde 'long-tail keywords', og skrive artikler ud fra disse. I korte træk er det søge sætninger som er så vidt jeg husker minimum 3 ord, eller flere. Jo mere specifikt folk søger, jo mere tilbøjelig til at købe er de.

Ellers er det bare smide en masse indhold ud - det kan jeg se du har, og så skal du have lidt links ind. Det kan du få ved at kommentere andre folks blogge, skrive et gæsteindlæg for en anden blogger eller deltage på forums - som her. Der er mange flere metoder, men de her er sådan lige til at gå til. Jo mere relaterede siderne du får linksne fra er, jo bedre.

Hvis du vil prøve at gæsteblogge - eller lære hvad pokker det er, så vil jeg anbefale dig at kigge på Gæsteblog.dk, eller læse denne artikel om hvorfor det er godt at skrive gæsteartikler. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Roskilde