Hej, Jeg ejer domænet RazzTrading.com, når vi sender e-mails til vore kunder og leverandøre rundt i verden, har vi problemer med at Microsoft (Hotmail + live + Outlook) sender vores e-mails i spam folderen. Når så endelig at vores kunder og leverandøre finder vores e-mails og åbner disse får de en rød advarsel med følgende tekst: Denne meddelelse er blevet registreret som mistænkelig af vores SmartScreen-filtre og den slettes efter 10 dage. En anden besked der kommer op er denne: Pas på! Denne afsender blev ikke godkendt af vores svindelkontrol. Det er kun vores kunder og leverandøre som bruger Hotmail - Live eller Outlook (Hotmail) der modtager disse meddelelser. - Gmail, Yahoo samt alle andre køre bare perfekt, disse modtager ingen røde advarsler og hos disse går vores mails heller ikke i spam folderen??? Vi har været i kontakt med Microsoft og Symantec samt vores hosting firma Dandomain, alle siger at vores ip adresse og domain navnet RazzTrading.com ikke er registreret i nogen spam - fraud eller anden form for blokeringssystemer Worldwide - men vores kunder modtager stadig vores mails som spam og med de grimme røde advarsler............. Jeg er ved at få grå hår over dette problem, er der nogen af jer derude der kender noget til en løsning på dette problem vil jeg blive meget glad. Håber på hjælp og takker på forhånd fordi du har læst dette indlæg. Mvh-Rasmus |
Selvom man ikke er på nogle spam lister eller noget, kan ens mail stadig godt gå i spam folderen, især hos Microsoft (Deres spam filter, er meget sensitivt), oftest kan det have noget med indholdet af mailen at gøre. Da spam filter trigger på nogle bestemte ting i en email.