Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - Mail problemer med hotmail - live samt microsofts outlook hotmails.........

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  www.RazzTrading.com Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ejer domænet RazzTrading.com, når vi sender e-mails til vore kunder og leverandøre rundt i verden, har vi problemer med at Microsoft (Hotmail + live + Outlook) sender vores e-mails i spam folderen.

Når så endelig at vores kunder og leverandøre finder vores e-mails og åbner disse får de en rød advarsel med følgende tekst: Denne meddelelse er blevet registreret som  mistænkelig af vores SmartScreen-filtre og den slettes efter 10 dage. En anden besked der kommer op er denne: Pas på! Denne afsender blev ikke godkendt af vores svindelkontrol.

Det er kun vores kunder og leverandøre som bruger Hotmail - Live eller Outlook (Hotmail) der modtager disse meddelelser. - Gmail, Yahoo samt alle andre køre bare perfekt, disse modtager ingen røde advarsler og hos disse går vores mails heller ikke i spam folderen???

Vi har været i kontakt med Microsoft og Symantec samt vores hosting firma Dandomain, alle siger at vores ip adresse og domain navnet RazzTrading.com ikke er registreret i nogen spam - fraud eller anden form for blokeringssystemer Worldwide - men vores kunder modtager stadig vores mails som spam og med de grimme røde advarsler.............

Jeg er ved at få grå hår over dette problem, er der nogen af jer derude der kender noget til en løsning på dette problem vil jeg blive meget glad.

Håber på hjælp og takker på forhånd fordi du har læst dette indlæg.

Mvh-Rasmus

Razz@razztrading.com

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:08

Selvom man ikke er på nogle spam lister eller noget, kan ens mail stadig godt gå i spam folderen, især hos Microsoft (Deres spam filter, er meget sensitivt), oftest kan det have noget med indholdet af mailen at gøre. Da spam filter trigger på nogle bestemte ting i en email.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jun 13
Fra  www.RazzTrading.com Skrevet kl. 08:58

Hej Lucas, mange tak for din besked. Vi har også prøvet at udsende mails i ren tekst men de kommer stadig i folks spam mappe og med samme advarsels beskeder? Håber du eller en anden person kan hjælpe os. Mvh-Rasmus :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:02

Rasmus Ravn Pedersen:

Hej Lucas, mange tak for din besked. Vi har også prøvet at udsende mails i ren tekst men de kommer stadig i folks spam mappe og med samme advarsels beskeder? Håber du eller en anden person kan hjælpe os. Mvh-Rasmus :-)

Igen, det kommer an på indholdet af jeres email.

Prøv at send den via en ekstern mailserver - samme indhold, men brug en service så som mandrill.com - og se om det stadig sker.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:07

Der er nogle tekniske ting, som skal spille. Undersøg ved din leverandør om de har tjek på det for dit domæne. Fra hoften:

Reverse DNS

SPF

DKIM

Rigtig og fungerende fra-mail

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jun 13
Fra  www.RazzTrading.com Skrevet kl. 11:18

Hej Lucas, tak for dit svar, vi prøver, forsat god dag. Mvh-Rasmus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)