Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovativ ide' - Manglende konpetencer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lunde
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Aloha' amino'er.

Som så mange andre er jeg sikker på at jeg netop har fået en eminent innovativ ide'. Jeg har tænkt ide'en igennem længe og er noget så sikker på at der er marked for det. Produktet vil jeg tro er rimelig enkelt at udvikle. Dog er jeg lidt på bar bund: Min tekniske snilde er elendig, jeg søger derfor en mand som kunne have mod på at hjælpe med at udvikle dette produkt (Evt. partnerskab). Manden skal skal have gode kompetencer inden for IT - udvikling samt evt. have erfaringer inden for IT programmering. 

Skriv en PB hvis ovenstående har fanget din interesse.

Mvh.
Hans Andresen 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Hvis du prøver at spidse en programmør af med partnerskab i stedet for at betale for ydelsen, bør du måske fortælle lidt om hvad du kan byde ind med i projektet.

De fleste idéer er ikke meget værd i sig selv. Det er udførelsen der ofte er altafgørende.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Du må kunne give lidt flere oplysninger - branche, forventet udviklingstid, din egen rolle i udviklingen og lignende.

Hilsen Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Sulsted
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IT programmering er et vidt begreb, er det hjemmesider du hentyder til eller er det rigtigt programmering ;)

Mvh

Mads

Fra Lunde
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick. 

I sådan et tilfælde her kan jeg byde ind med selve ideen. Samtidig kan jeg tilbyde gode salgs evner inden for branchen som er "Hjælpeprogrammer til skole". Så mener selv jeg kan byde ind med en dele. Både i form af afsætning og salg.

Mvh. 

Fra Lunde
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kenneth. 

Af overstående ting kan jeg oplyse at branchen er "Hjælpe programmer til skoler". Samtidig kan udviklingstiden være lang da mange ting skal laves. Min rolle i udviklingen bliver nok først og fremmest at skaffe kunder, da jeg har stor kendskab til mange skoler.
Håber svaret var OK.

Mvh. 

Fra Lunde
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Vi snakker rigtig programmering.

Mvh. 

Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans, 

Jeg laver allerede et program til skoler idag og det vil være naturligt for mig at udvide min portfølje. Men for at kunne sige om jeg er interesseret eller ej, så har jeg brug for at få mere information om ideen. Hvilken type skoler det drejer sig om bla. og hvilken del af dagligdagen på skolerne du vil hjælpe med din ide.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)