Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FOB PRICE

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia,

Jeg går ud fra, at det er en pris du har fundet på Alibaba og ikke været i direkte kontakt med leverandøren?

Mit gæt vil være, at de 2.30 USD er pris med kurer og de 1.82 USD er FOB prisen, hvor du selv står for fragten til DK.

Det vil være nemmere at svare på, hvis du kunne vise linket eller tilsvarende link

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Aalborg Biludlejning:

Jeg fik i går en FOB pris, hvor de spurgte til hvilken havn det skulle til- Aalborg havn
Prisen lød på 550 usd for 6cbm- jeg går ud fra at denne fragtpris så dækker hele transporten til Danmark?

Den er da helt gal med den pris du har fået!  En FOB pris dækker aldrig transporten til anden en den lokale havn. Så noget tyder på at din leverandør ikke ved hvad de snakker om, eller også har de givet dig en CIF ( Cost, Insurance and freight) pris hvilket er mere sandsynligt. 

Her på Amino har der været et utal af advarsler om at man kun skal bruge leveringsbetingelsen FOB, og så få en dansk speditør til at hjemtage godset for dig, da det i sidste ende bliver langt billigere.

Iøvrigt vil man normalt sende en container til Århus eller Hamborg havn og så køre den derfra.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)