Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskel på OWA?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Jeg har en virksomheds mailkonto hvor jeg anvender vores interne exchange servers OWA. Udover dette har jeg ogsfå en Office 365 konto med OWA. De nævnte mailkonti har ikke noget med hinanden at gøre.

Det som jeg ikke forstår er, hvorfor der skal være så stor forskel. Jeg syntes at OWA´en på Office 365 er elendig iforhold til den almindelige exchange OWA. Er der nogen der ved om man kan lave Office 365 OWA´en om således den ligner mere outlook/exchanges OWA ?

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

din Office365 er exchange 2013 og den anden er exchange 2010. det er der forskellen er, jeg tror ikke man kan rette designet desværre. 

Mvh.

Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:40

Det er fuldstændigt korrekt. Men jeg tænker lidt, hvorfor man ødelægger noget som virker perfekt. Eks. kan jeg ikke oprette noter, og generelt er placeringerne af knapper ret ringe.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 11:48

Det ganske rigtigt, det er Microsoft's helt nye design.
Ligesom hvis du opgradere din Office fra 2010 til 2013 er der stor forskel på designet.

Du burde have samme funktioner hvis ikke flere i den nye 2013 OWA.
Tror bare du skal lære hvor de er henne :-)

Dbh.
Mads Hvejsel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)