Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sender i jeres ordre med?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

vi lancherede for en uges tid siden min webshopwww.greatskin.dk !
Det har gået super godt og over forventning den første uge. Vi sender mange pakker, og modtager ordre hele tiden.
Men nu mærker jeg også hvor stor en del af ens omkostninger forsendelse er! Lige pt. sender vi vores fleste ordre med
brev imellem 250-500 gram og det er sindssygt dyrt, hvis man ikke har en erhversaftale med PostDanmark. Vi havde igår kontakt
til PostDanmarks Erhversafdeling, men man kan kun få en aftale med dem hvis man sender 3000+ brevpakker om året.
Så her er mine spørgsmål:

-Hvad sender i med?
-Hvad betaler i?
-Har i en aftale med dem?
-evt gode råd 

Venlig Hilsen 
www.greatskin.dk
CVR:34250049

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:48

Prisen på fragt kommer forhåbentligvis ikke bag på dig ? :)

Desværre er der ikke meget konkurrence på brevpost, så det er P.D. der er valget :)

Om det kan svare sig at sende som B post ved jeg ikke - lidt billigere, men tager vel også en dags tid mere.

Jeg sender selv pakker med privat firma, så har ikke meget post.

Sørg i hvert fald for at få regnet det igennem, så du ikke ender med underskud på dine salg

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 12:02

Jesper Laugesen:

Prisen på fragt kommer forhåbentligvis ikke bag på dig ? :)

Desværre er der ikke meget konkurrence på brevpost, så det er P.D. der er valget :)

Om det kan svare sig at sende som B post ved jeg ikke - lidt billigere, men tager vel også en dags tid mere.

Jeg sender selv pakker med privat firma, så har ikke meget post.

Sørg i hvert fald for at få regnet det igennem, så du ikke ender med underskud på dine salg

Det var måske lige en overdrivelse :) det kommer selvfølgelig ikke bag på mig,
men det er altid godt om høre hvad andre har gjort, da de begyndte og sælge. Jeg vil ikke sende med B Post, da mine kunder skal have den bedste service og hurtigste forsendelse. Men så  er det vel bare og bide i det sure æble indtil jeg sender 3000 pakker om året. 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:05

som sagt er jeg ikke så meget i brev-markedet, så måske er der andre der har fiduser..

Men ja, fragt er en af danske webshops største udfordringer :)

Fra Odense M
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 31
Fra  PHAM Logistics ApS Skrevet kl. 20:14

Du kan evt investere i en frankerings maskine, der er fragten lidt billigere end alm frimærker.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:22

Hej,

Jeg synes nok jeg har set jeres sorte masker overalt på nettet på det seneste. Medmindre der er andre, der laver det samme som jer?

Anyway, jeg forstår ikke helt. Du opkræver vel kunderne for fragten? Og hvis du kommer over 3000+ pakker om året, så får kunderne det vel tilsvarende billigere?

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 20:29

Jeg sender med Post Danmark pakkepost. Lidt dyrt, men rart for både dig og kunderne at kunne se hvor pakken er. Men overvejer også at gå over til brev da det så bliver halv pris for både mig og kunderne.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 22:43

Flemming:

Hej,

Jeg synes nok jeg har set jeres sorte masker overalt på nettet på det seneste. Medmindre der er andre, der laver det samme som jer?

Anyway, jeg forstår ikke helt. Du opkræver vel kunderne for fragten? Og hvis du kommer over 3000+ pakker om året, så får kunderne det vel tilsvarende billigere?

Hej det kunne med stor sandsynlighed være os :-) Men jo vi opkræver kunderne for fragten, men i visse tilfælde taber vi også på fragten. Grunden til vi stillede spørgsmålet omkring muligt billeder pakker/breve var selvfølgelig så vi kunne tilbyde kunder billigere fragt, så hvis vi rammer de 3000 pakker, vil prisen på fragt jo også ryge ned for kunderne.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

Vi bruger GLS, de har nogen super priser og specielt hvis man integrere deres "valg af leveringsshop" med webshoppen.

Jeg kan eventuelt sende dig kontaktinformationer på vores kontaktperson hos GLS, så kan det være du kan få nogen lige så gode priser hos hende. Send mig en mail hvis det er :-)

I øvrigt, interessante produkter du har, og hvis argan-olie (ikke det billige stads der sælges andre steder, men virkelig kvalitetsprodukter hvor der er hel serie med alle produkter, og ordenligt pr materiale i form af stander, brochure mv) kan have jeres interesse må du endelig sige til.

Min direkte mail adresse er michel@sherbeauty.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)