Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min hjemmeside i luften - hvad synes i?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita
Ja, synes bare det ville se dumt ud hvis "Om os" siden kom før "nyheder" og "events". Og har godt set at den ikk helt scroller ned til "Om os" når man trykker på det når man er ind i andre sider. Det må jeg have fixet!

Tak skal du have Martin!

Daniel
Tak skal du have. 
Det er et tema som jeg har fået sat op og ændret lidt på. :-)  

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mahyar:
Men skal man have tilladelse hvis man finder et billed på google og vælger at sætte det som baggrundsbilled?

Man skal, som udgangspunkt, altid have tilladelse til at bruge andres billeder på nettet, med mindre andet er angivet.

Hvad angår designet - så synes jeg, som nogle andre, ikke at designet fungerer for et nyhedssite. Det design du har brugt der, ville jeg hellere have brugt på en landingpage, som fx. Spotify har gjort det, og jeg er også ret sikker på, at det er noget i den stil designet er lavet til.

Jeg kan meget bedre lide den måde nyhederne er stillet op på under "Nyheder" - det giver langt mere mening og er mere overskueligt.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke det tema henvender sig til 13-25-årige. og det er ikke brugervenligt at man skal scrolle ned forbi et intetsigende stort baggrundsbillede, for at komme til det man er der for: at læse musiknyheder.

At dit baggrundsbillede fulgte med themet, synes jeg faktisk gør det endnu værre. Du bruger dermed hele det første skærmbillede på at præsentere dine brugere for et billede som intet har med din side, eller dit produkt at gøre. Rigtig mange af dine brugere, vil aldrig komme videre derfra, det har de simpelthen ikke tålmodighed til. De vil have hovedretten serveret med det samme!

Og ja, du skal som udgangspunkt altid have tilladelse for at bruge et billede. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mahyar:
Men skal man have tilladelse hvis man finder et billed på google og vælger at sætte det som baggrundsbilled?

Du krænker ophavsretten, hvis du stjæler billeder på nettet.

Straffen er normalt en regning på: Kostprisen på billedet x 2.

Hvis du ikke betaler kan du forvente at blive sagsøgt og du kommer med garanti til at betale endnu mere.

Prisen på den type billeder du har stjålet = den pris fotografen er blevet betalt.

---

Du kan købe brugsretten til billeder på mange bureauers hjemmeside

Du kan finde nogle af dem ved at søge på google: royalty free photos 

Husk at læse betingelserne grundigt, da disse kan variere meget.

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, okay! 

Tusind tak for hjælpe Karsten :-) 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Super svedig hjemmeside skulle det udtryk stadig findes ;)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside, men allerede efter første linie, af første nyhed, hoppede jeg fra.

De utallige stavefejl og grammatiske fejl er simpelthen for meget, for et nyhedssite, hvis hovedformål er, at bringe artikler.

Man sidder tilbage med en negativ følelse, trods det flotte design - ærgerligt. 

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Nåede ikke at se om der var en søgefunktion

Kort og kontant svar: Nope.

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale dig at flytte nyhederne helt op i toppen, det er trods alt dét der er dit fokusområde. 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)