Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ansøgning til revisortrainee

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har lavet en ansøgning og har smidt den første op hvor jeg fik en masse gode råd så vil lige høre hvis gider hvad jeg mangler eller skal gøre bedre 

i må meget gerne lade vær med at kommentere stave fejl og tegnsætning det bliver der taget hånd om :) mange tak! 

Opfordret ansøgning til revisortrainee/elev stilling.

Hej jeg søger elevplads hos jer efter afslutning af min HHX i 2014. Jobbet jeg søger har en stejllæringskurve samtidig en praktisk udfordrende arbejdsdag som giver mulighed for at bruge den teoretiske viden jeg får fra HD studiet som jeg ønsker at begynde på og ikke mindst en elevplads som giver fornuftige karriereudsigter, og muligheden for udstationering efter mange års erfaring er også vigtig for mig. Ifølge jeres jobopslag passer mine forventninger overens med jobbeskrivelse.

Mit navn er Claus Koch og som beskrevet i mit CV er jeg i gang med 3. år på IBC i Kolding, det har givet mig basale kompetencer til at forstå og analyser virksomheders økonomiske situation samt strategiske udviklings muligheder ved hjælp af modeller og værktøjer og vigtigheden i at fungere i teams. Uddannelsen forventes fuldført i juli 2014. I min fritid har jeg haft fritidsjob der spænder fra at være servicemedarbejder til at arbejde på et lager. Kompetencerne jeg har fået fra HHX og min lyst til at lære mere er jeg overbevidst om at jeg vil kunne gavne en organisation hvis produkter bygger på medarbejdernes kompetencer.

Om 10 år ser jeg mig selv som revisor på samme kontor som jeg begyndte på men med ansvar og væsentlige bedre kompetencer, og kandidat uddannelsen Cand.merc.aud er fuldført og vejen til at bliver statsautoriseret revisor er meget tæt på.

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 22:05

Det første, der springer i øjnene, er din overskrift og din første linje.

De skal være æggende og vækkende, da du ikke kan forvente at fastholde interessen hos vedkommende.

Kan/hun er udemærket klar over, at du søger jobbet, så spar den plads og udnyt det på noget mere slagkraftigt.

Derudover slår det mig, at du beskriver stillingen i din ansøgning. Det er slet ikke nødvendigt i en motiveret ansøgning. Du skal beskrive dig selv, dine kompetencer, og hvorfor du vil være en gevinst for virksomheden.

Det er rigtig godt, at du kort beskriver, hvad du har fået ud af at være på IMC - MEGET mere af det.

Jeg synes, du mangler at vise, du har læst (og forstået) stillingsopslaget. Det virker ikke umiddelbart til, at det du har skrevet, på nogen måde har sammenhæng med hvad virksomheden ønsker og har behov for.

Jeg har lavet et eksempel på en jobansøgning, der første til jobsamtale, som du kan kigge nærmere på, hvis du har lyst. Der kommer jeg ind på en del af de tanker, som er gode at gøre sig, når man sender en motiveret ansøgning.

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 22:26

Lennart Poulsen:

Det første, der springer i øjnene, er din overskrift og din første linje.

De skal være æggende og vækkende, da du ikke kan forvente at fastholde interessen hos vedkommende.

Kan/hun er udemærket klar over, at du søger jobbet, så spar den plads og udnyt det på noget mere slagkraftigt.

Derudover slår det mig, at du beskriver stillingen i din ansøgning. Det er slet ikke nødvendigt i en motiveret ansøgning. Du skal beskrive dig selv, dine kompetencer, og hvorfor du vil være en gevinst for virksomheden.

Det er rigtig godt, at du kort beskriver, hvad du har fået ud af at være på IMC - MEGET mere af det.

Jeg synes, du mangler at vise, du har læst (og forstået) stillingsopslaget. Det virker ikke umiddelbart til, at det du har skrevet, på nogen måde har sammenhæng med hvad virksomheden ønsker og har behov for.

Jeg har lavet et eksempel på en jobansøgning, der første til jobsamtale, som du kan kigge nærmere på, hvis du har lyst. Der kommer jeg ind på en del af de tanker, som er gode at gøre sig, når man sender en motiveret ansøgning.

Mange tak det sku mega rart med noget konstruktivt feedback! 

jeg vil kigge på det og ændre i ansøgningen i morgen

mere af det! :b

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)