Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Gros - Import af Tøj fra USA (Levis, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger osv.) Hvor meget avance forventer en Dansk detail handler?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Fra  CWS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at opbygge en virksomhed baseret paa eksport fra USA til DK siden jeg er bosat i USA og har kontakter i DK.

Nogle af de ting jeg har mulighed for at koebe billigt herovre er maerkevare tøj.

Men hvad er en konkurrence dygtig pris for disse artikler i Danmark? Det ser ud til de saelger fra Kr.400 til over Kr.1000 per artikel.

Jeg forestiller mig at saelge fra 10 til maaske 500 artikler per salg til danske virksomheder som saelger direkte til forbrugeren.

Hvad forventer f.eks. en butik paa stroeget versus provincen versus en dansk discount eller online butik at tjene per artikel?

Jeg har naturligvis brug for indblik i dette foer jeg sender en hel masse varer til Danmark.

Al hjaelp er velkommen, og hvis du er en potentiel kunde saa kan du jo fortaelle mig hvad DU forventer i DIN forretning hvis du har lyst.

I forvejen tak,

Dan 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Butikker i DK må slet ik sælge parallelimporterede varer fra USA, uden at mærkerne har givet tilladelse til dette...

EU er et lukket marked, desværre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Fra  CWS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, 

Hvad saa med brugte varer? Maa jeg heller ikke sende dem til DK? F.eks. brugte Levi's bukser?

Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dan.

har du stadig mulighed for at eksportere tøj til Danmark ?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)