Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket shop system til ny webshop?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
og jeg synes bestemt ikke at indlæget er farvet på det punkt.

Jeg synes det er meget farvet. :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Jeg synes det er meget farvet. :-)

Nu ved jeg ikke hvor mange webshop platforme du har arbejdet i, men helt fint Yes Der skal være plads til alles holdninger.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Carsten Kvist:

Jeg synes det er meget farvet. :-)

Nu ved jeg ikke hvor mange webshop platforme du har arbejdet i, men helt fint Yes Der skal være plads til alles holdninger.

Det har da heller ikke betydning for, om det indlæg er farvet til fordel for ét frem for andre.
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Det har da heller ikke betydning for, om det indlæg er farvet til fordel for ét frem for andre.

Hej igen Carsten,

Hvis du ikke har haft at gøre med de platforme der bliver nævnt i artiklen - og ikke kender den reelle forskel på dem, så synes jeg sagtens det kan have noget med sagen at gøre. Men hvis du mener at det bære præg af farve, så vil jeg selvfølgelig tage det med mig til mit næste indlæg. Tak for feedbacken Wink

Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Fra  SINSIN Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget i tvivl om hvilket system det skal være, jeg kender dog en der ved lidt til Opencart, men synes at han snakker om at der skal betales for en database, hvis det bruges kommercielt, men kan det være helt rigtigt?

Jeg har googlet helt vildt for at finde ud af, hvad det evt. vil koste for sådan en database registrering, men kan ikke finde noget. Kunne være fedt hvis der var en der kunne afkræfte eller bekræfte det, evt. med et link til priserne.

Hvis ikke jeg havde læst blogindlægget, havde jeg nok kigget på Magento alligevel, og Joolma, har jeg prøvet en enkelt gang, dog ikke som shop system, og det kan alt, er bare ikke sikker på at det er simpelt nok, til at jeg kan finde ud af det med deres shop system Tongue Tied

Hvorfor Hikashop i stedet for Virtuemart

 

/Lars

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Virtuemart er lidt for kompliceret at gå til og lidt tung i det. Meden Hikashop er smeget mere simpel og smooth. Derudover kører den bedre på serveren og du får hurtigere svartider end med Virtuemart. Det er ihvertfald mine erfaringer.

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Kan du vis os din webshop?

jeg har selv bygget en webshop i virtuemart. den kan ses her  just2fly.dk/paragliding-udstyr

jeg er helt nye til joomla og vm, men den gik let.  

er der nogle andre da har shoppen på virtuemart og kan vis.  

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Nu er du jo blevet mere forvirret, men tjek min første indlæg hvori jeg skitserer fordele og ulemper. Hvis du kun skal have en webshop mener jeg stadig at du bør se på Magento som kan det hele indenfor webshop ligesom Joomla er det indenfor sit felt.

AlbedoSoft laver Joomla hjemmesider og webshops i virtuemart og hvis det er denne vej vil vi gerne hjælpe dig og du kan uforpligtende kontakte mig på 25101616.

Lad os holde diskussionen på det som tråden handler om, at hjælpe Lars.

mvh Mitat 

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg vil anbefale dig Magento, fordi det er nemt at finde udviklere og plugins til det.

Med venlig hilsen
Robin Roy Krigslund-Hansen 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)