Hej alle |
Det var ski ikke meget der var at afsætte på Amino ? Hmm....
Hej alle |
Hej Jens. Nu er overskriften markedsføring/optimering, men kan ikke rigtig finde ud af hvad det præcis er du søger? Var inde på jeres hjemmeside, men blev ikke meget klogere angående overskriften.. |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Lad mig forsøge at klargører det yderligere. |
Hej Jens. Har forsøgt at ringe til dig, via kontakt på jeres hjemmeside dog uden held. Har du en træffetid, eller et andet nr. man kan træffe dig på? |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Hej Jens! Er det gratis ide'er eller fejlfinding du er ude i? BH Lars |
Men send gerne dine kontakt info og jeg vil kontakte dig når minutterne er der ! |
Begge dele. Vi står overfor at evaluere og skabe flere muligheder til overvejelse efter vi begynder at få handlekraft til investeringer på længe sigt. Så byd gerne ind og dan et indtryk af os på it-rekruttering.com |
Hej Jens
Hilsen Bjarne H. Jensen |
Hej Jeg arbejder med at uddele flyvers ud på gaden og til forskelige events. Jeg har god erfaring i at dele flyvers ud og flere af dem jeg har arbejdet for har oplevet et øgede salg eller kendskab til virksomheden. Jeg vil derfor foreslå dig at du får trykt nogle flyvers og finder nogen der kan dele dem ud for dig. Det er dog ikke helt villigt men du skulle meget gerne opleve en øget opmærksomhed på din virksomhed. Jeg vil gerne hjælpe dig med spørgsmål omkring det og evt. også at dele dem ud for dig. Hvis det lyder spænende så skriv til mig på QuvangStyle@gmail.com |