Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst: 30 øre / ord på onsdag – Tager kampen op mod Halfdan Timm, 24 timers marathon.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 13 person

Hey alle,

Jeg har i længere tid gået med idéen om, at tage udfordringen op mod Halfdan Timm. Jeg vil forsøge på bedst muligt vis, at slå hans rekord på intet mindre end 32021 ord skrevet på 24 timer. Jeg har stadig små 2 ugers sommerferie, og derfor vælger jeg at gøre det en almindelig hverdag (onsdag), i stedet for en weekend.

Hvad er målet på de 24 timer?

Jeg starter kl. 10 onsdag formiddag og skriver på livet løs i 24 timer til klokken slår 10.00 torsdag formiddag. Mit mål er selvfølgelig at slå Halfdan og dette tror jeg bestemt også er muligt, hvis jeg får fingeren ud et hvis sted, mange timer i træk. Jeg ved ikke om jeg skriver ligeså hurtigt som Halfdan, men jeg tør i hvert fald godt, at tage udfordringen op og give det et forsøg. Derudover har jeg et mål, som er lidt under Haldans 32.000 ord, men det vil blive skrevet når de 24 timer er overstået.

Jeg har forberedt mig godt på dette forsøg, og derfor har jeg allerede lavet en lang liste til mit affiliate site Smartstyles.dk, som jeg deltager med i dette års AffiliateDM.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at det vil blive kedeligt kun at skrive om tøj og lignende udelukkende i 24 timer, derfor har jeg også et specielt tilbud til netop dig.

Få skrevet artikler til dit AffiliateDM site eller ligende

Jeg skriver gerne dine tekster til din side du deltager med til AffiliateDM eller en helt anden side. Jeg tager kun imod opgaver indtil jeg mener, at have fyldt nogenlunde op til de længeventede 24 timer. Det koster 30 øre / ord og tilbuddet gælder for alle, der mangler tekst til deres side/sider.

Fordelen ved netop dette tilbud er, at du vil have dine artikler torsdag, og dermed er leveringen super hurtig.

Kort om mig: Jeg hedder Peter, og har skrevet artikler i over 1 år nu, heriblandt både private personer samt forskellige virksomheder. Nogle af dem jeg har skrevet for, er bl.a. Hungry.dk, Roomplus.dk, Billigsmartphone.dk og en masse andre. Som de nævnte virksomheder/sider viser, kan jeg skrive om stort set alt og ikke kun en ting.

Jeg har som skrevet tidligere stadig sommerferie, men om små 2 uger starter jeg på uddannelsen Markedsføringsøkonom på CBS i Lyngby.

Er du interesseret i overstående tilbud kan jeg kontaktes på følgende måde:

Eksempler på hvordan jeg skriver kan ses nedenfor på linket:

https://www.dropbox.com/s/dx6711gdecint2e/Referencer.pdf?m

Yderligere ønsker om referencer eller spørgsmål kan sendes i en privat besked her på Amino eller på min mail.

Jeg skriver selvfølgelig ligeledes resultatet af mit rekordforsøg akkurat som Halfdan gjorde det. Skyd bare løs med opgaver og lad det blive onsdag, så jeg kan give Halfdan nogle huk! ;-)

P.S. Har jeg efterlignet Halfdans tidligere tråd om hans 24 timers rekordforsøg. Det håber jeg du blot tager med et smil Halfdan ;-)

 

Tilmeldt 30. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Nu er det på ingen måde fordi, jeg hungrer efter at være lyseslukker, men dit indlæg bærer simpelthen præg af så mange forskellige sproglige og grammatiske fejl. Hvis dét er dit sande niveau, tror jeg ikke på, du får arbejde nok til at kunne slå Halfdans rekord med den pris pr. ord Smile

Ellers cool initiativ! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Kristian :
..

Kristian det er ikke god stil først at kaste 1-stjerne efter en konkurrent, og derefter nedgøre vedkommendes tilbud.

Peter har alt mulig ret til at poste sit tilbud som Amino Plus medlem.

Mener du at have noget bedre at tilbyde, så kom med dit eget tilbud i din egen tråd.

Til Peter: Held og lykke med salget. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian :

Nu er det på ingen måde fordi, jeg hungrer efter at være lyseslukker, men dit indlæg bærer simpelthen præg af så mange forskellige sproglige og grammatiske fejl. Hvis dét er dit sande niveau, tror jeg ikke på, du får arbejde nok til at kunne slå Halfdans rekord med den pris pr. ord Smile

Ellers cool initiativ! 

Ved ikke hvorfor denne kommentar skulle bruges i dette indlæg. Du ser også sproglige og grammatiske fejl i aviser, reklamer osv.?

Ved ikke hvad din pointe er? Alle kan lave tastefejl m.m. 

Nu handler dette ikke om grammatiske fejl og sproglige fejl, men om at forsøge at slå Halfdans rekord. Dem jeg har skrevet artikler før tidligere har været yderst tilfreds. Får jeg ikke fyldt nok op her, har jeg skam en lang liste til mine egne sider jeg kan gå i gang med. 

Vh.

Peter

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Til Peter: Held og lykke med salget. :-)

Tak skal du have :-)

 

Tilmeldt 30. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:

Kristian det er ikke god stil først at kaste 1-stjerne efter en konkurrent, og derefter nedgøre vedkommendes tilbud.

Peter har alt mulig ret til at poste sit tilbud som Amino Plus medlem.

Mener du at have noget bedre at tilbyde, så kom med dit eget tilbud i din egen tråd.

Til Peter: Held og lykke med salget. :-)

Hvis jeg føler, at indlægget ikke fortjener mere end det, er jeg vel i min gode ret til at give det 1 stjerne? Smile Ellers kan jeg ikke se pointen med at give stjerner på Amino..  Jeg ville bare pointere, at prisen nok ikke afspejler trådstarters sproglige kvaliteter. Jeg er selv blevet hakket ned på, fordi min pris tilsyneladende ikke stemte overens med mine evner, hvilket jeg tog til efterretning. Så i virkeligheden er mit indlæg måske mere konstruktiv kritik, end det er nedgørerende? :) 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter H.:
P.S. Har jeg efterlignet Halfdans tidligere tråd om hans 24 timers rekordforsøg. Det håber jeg du blot tager med et smil Halfdan ;-)

Jeg tager det som et kæmpe kompliment - intet mindre!

Jeg prøvede selv at slå den for cirka en måned siden, men jeg kom ikke op på mere end 28.000 ord der. Det holder især hårdt omkring kl. 03-06 - når det bliver lyst igen ved man, at man nok skal komme i mål alligevel.

Jeg skal fra København til Aarhus i løbet af onsdag - ellers havde jeg meget gerne gjort dig selskab i løbet af døgnet.

Al held og lykke! Hvis du tager rekorden snupper jeg den igen om et par uger! ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kristian :
Så i virkeligheden er mit indlæg måske mere konstruktiv kritik, end det er nedgørerende? :) 

Hvis Peter havde ønsket konstruktiv kritik fra konkurrenter, havde han bedt om det.

Lad Peters potentielle kunder forholde sig til tilbuddet.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hænger sproglige og grammatiske fejl jo heller ikke sammen med tekstforfatning... Men hvis dine kunder er tilfredse, har jeg selvfølgelig ikke noget at skulle have sagt :) Det hele var blot ment som konstruktiv kritik. 

Held og lykke med projektet - jeg følger spændt med! 

vh.

Kristian 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)