du læser ikke vores indlæg. Lars siger jo faktisk det modsatte af dig og det er det vi diskuterer - han viser også at han HAR fået lov til at køre CVR på dagpenge. Det er dårlig stil af dig at henvise til dit indlæg som det eneste rigtige her - selv om jeg basalt set er enig med dig, så har Lars jo tydeligvis et point - og de eneste der kan svare sikkert er trådstarters a-kasse vh |
1. "Du læser ikke vores indlæg"
Er du helt sikker på det ikke er dig som ikke læser mit indlæg...og ikke mig som ikke læser dig/jeres?
Her er hvorfor:
A: "Lars siger det modsatte...."
Hvis du læser mit indlæg så skriver jeg at man godt kan få dagpenge og køre CVR samtidigt - det skal blot gøres i den rigtige rækkefølge.
Jeg skriver:
Du kan ikke få dagpenge hvis du har et CVR nummer.
Læs mærke til ordet.. "har". Hvis du allerede HAR CVR, så kan du IKKE få dagpenge.
Jeg skriver:
7. NÅR du får dagpenge, så kan du ansøge om at ha "selvstændigt bierhverv". Så kan du oprette dit CVR IMENS du får dagpenge. Naturligvis bliver alle arbejdstimer/tjente penge fratrukket dine dagpengeydelse
Altså jeg skriver det samme som Lars
2. Det er dårlig stil at du henviser....
Jeg henviser ikke til mit eget indlæg som det eneste rigtige her. Tværtimod siger jeg at vi alle siger det samme, men at vi netop ikke læser de hinanden skriver (så vi har altså alle sammen ret!).
Derfor, John. Jeg er ikke enig i med det du skriver
Hvis der er noget JEG har misforstået, så beklager jeg min manglende evner.
God dag/aften.
Ps. når jeg får 1 stjerne, betyder det så et lille godt indlæg, eller betyder det et dårligt indlæg?
/Kim