Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rki(privat person)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står i RKI på grund af ét teleselskab firma og de ​​har accepteret, at det er deres fejl, og jeg har beviser på min e-mail, som de har skrev til mig,  og nu er de siger, de vil slette mig fra RKI i uge 35. mit spørgsmål til jer alle er hvis jeg kan gøre en sag mod dem, og hvis jeres svaret er JA, så hvor skal jeg gå imod dem (domstol eller Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen) ser frem til at høre fra jer :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre registreringen har haft omkostninger for dig - så kom videre i livet. Der er intet at komme efter. Hvis du har haft et tab så er vejen frem - civilt søgsmål..... Er det sagen værd?

Hvis de ikke fjerner registreringen som lovet så klag til datatilsynet.

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Henrik og jeg har lige åben en forretning og kan ikke åben bank konto , NETS konto og mange ting pga rki

Fra Virum
Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke til at vide hvor lang tid du har stået i RKI, men jeg vil give Henrik ret. Du skal kunne dokumentere et decideret økonomisk tab og dette kan du gøre krav på i retten.

Medmindre det er et stort beløb og der er god sandsynlighed for at vinde sagen, så ville jeg også bare droppe det og komme videre... og måske aldrig mere handle hos det selskab.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)