Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige tekster søges.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en eller flere som kan skrive flere typer tekster.

Type 1: En liste med 50 / 100 spørgsmål indenfor sports kameraer og nogle andre emner senere hen.

Denne skal der være en fast pris på og ikke per ord. Denne er det vigtigste.

Type 2: Almindelige tekster, kvaliteten skal ikke være ret høj (men må gerne være :D), da de så bare bliver skrevet om senere. :)

Pris per ord maksimum 20 øre.

Type 3: Denne kræver at man har et sports kamera. Om det er GoPro , intova, sony eller noget kina noget er 100% uden betydning, man skal bare kunne skrive om det og tage et par billeder med det til teksten (om det lige er et cykel dæk eller en bakke top der er på billedet er uden betydning.

Skal bruge nogen inden den 31-08-2013, derefter skal jeg ikke bruge flere til dette (medmindre jeg selvfølgelig ikke finder nogen, men det skriver jeg så her :)). 

Skriv en privat besked hvis du er den jeg søger.  :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 10:16

Prøv at tjekke Projs.dk.

Måske vi kan finde en lille god pris til dig :)

- Kevin

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:48

Ellers kan du prøve at kigge en gang på Fiverr, som du kan finde her, hvor der er en del forskellige danskere, som skriver artikler på 2-300 ord for $5. Altså en ordpris på små 0,11 kroner eller deromkring. 

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:49

Jeg har sendt dig en privat besked :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg:

Type 3: Denne kræver at man har et sports kamera. Om det er GoPro , intova, sony eller noget kina noget er 100% uden betydning, man skal bare kunne skrive om det og tage et par billeder med det til teksten (om det lige er et cykel dæk eller en bakke top der er på billedet er uden betydning.

Kan ikke se prisen for billedet der skal bruges, er den indregnet i de 20 øre pr. ord, eller fakturer der særskilt pr. billede ca. 600 kr. + moms ?? 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:32

Juul:

Kim Vinberg:

Kan ikke se prisen for billedet der skal bruges, er den indregnet i de 20 øre pr. ord, eller fakturer der særskilt pr. billede ca. 600 kr. + moms ?? 

Det er helt op til dig selv om du vil tage 600 plus moms for at trykke på knappen ud af vinduet eller hvornår du lige trykker på den eller om du indregner det i ord prisen.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 06:42

Kim Vinberg:
Det er helt op til dig selv om du vil tage 600 plus moms for at trykke på knappen ud af vinduet eller hvornår du lige trykker på den eller om du indregner det i ord prisen.

Syntes bare der manglede oplysninger om den del af projektet, derfor spurgte jeg om du havde i tankerne at give en pris pr. billede ? 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 07:31

Skriv en privat besked, så strikker jeg en god pris sammen.

.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:42

Jeg mangler ikke længere type 2 og type 3 tekster. Modtager gerne flere beskeder med type 1 :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 18:56

Er nummer 1 afsat?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)