Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan får man kunder indenfor transport?? synes selv jeg har nogen gode priser..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det jeg ville hører om der hvordan kan man få finde kunder indenfor transport branchen da jeg selv synes jeg kører med nogen utrolige gode priser og fra dag til dag

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:19

Pris er ikke alt :)  

Vil du arbejde i branchen, så bør du tænke i andre aspekter, som giver værdi til en transport.
 - De 7 R'er ville være et naturligt sted at starte. 

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 197
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 23:22

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 13:08

nej self er pris ikke alt men mine priser synes jeg det okaii.. og så er det for dag til dag. ellers ekspress kørsels. og senere hen bliver det fra dag til dag til Jylland og fyn osse men det først når der er nok kørsels.. men har som sagt har jeg ikke startet op endnu da jeg skal finde kørsels før jeg kan starte...

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 13:07

simom er det kun flytteopgaver?? da det ikke er en liftbil jeg kommer til at kører rundt i men en vw transit den er så okaii stor men ikke lige så stor som en liftbil. men har de da flytteopgaver hver dag eller?

det jeg ledte meget efter er fragt af pakker og paller. på sjælland

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 197
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 13:12

@LLM

Det er hovedsageligt flytteopgaver i hele Danmark og til og fra udlandet. Der er masser af nye opgaver hver dag ;-)

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LLM:

simom er det kun flytteopgaver?? da det ikke er en liftbil jeg kommer til at kører rundt i men en vw transit den er så okaii stor men ikke lige så stor som en liftbil. men har de da flytteopgaver hver dag eller?

det jeg ledte meget efter er fragt af pakker og paller. på sjælland

Nu hader jeg selv sure opstød... Men helt ærligt ikke, så kan jeg sgu godt forstå du ikke har mange opgaver, med den indsats det ser ud som om du gør... 

Du efterspørger nogen muligheder for at få opgaver, Simon ligger en reference til dig som du kan ringe op og hører om muligheder. Så kan du da som minimum tage røret og ringe derud og se om der måske var noget der passede til dig, i stedet for at stille 30 spørgsmål til henvisningen....

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 14:02

har måske osse ringet. så men har vel lov til at spørger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)