Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20.000 links på 22 dage er det muligt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er medlem ved seo søgemaskineoptimering , og derinde har jeg holdt øje med en hjemmeside via deres Rapport: Konkurrentanalyser.

Og derinde kan jeg se, at på 22 dage er der ikke sket nogle links forøgelse på deres side, de sidste 22 dage. Men pludselig her efter 22 dage, der er der sket en forøgelse på 22278 links.

Er der bare nogen, der har haft rigtig travlt der. Eller er det sket en eller anden form for betaling til nogen/ noget, der har lavet denne forøgelse?

Eller er det bare mig der aflæser det hele forkert?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal spørge i det forum du betaler for medlemsskab af, de kender til systemet der laver trackingen og kan lettere forklarer dig, hvorfor det er tilfældet.

Generelt, er det ikke umuligt at opnå overhovedet, men det er yderst sjældent et almindeligt website oplever den slags link trafik.

Dog afhænger det jo lidt af, hvordan systemet benyttes og aflæses. De 20.000 links kan jo være fra en IP og dermed, bliver det pludselig noget lettere at opnå. (et footer link på alle undersider af et pænt stort website)

Du kan også opnå det ved at lave en 301 redirect.

Så mulighederne er der.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)