Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test/feedback af midlertidig hjemmeside - til brug til hovedopgave.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte også 12345678 - Netop fordi jeg ikke har lyst til at give mit nummer ud til tilfældige sider :)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:05

hjemmesidekongen:

Tusind tak for dit fine og lange svar, Daniel!

Jeg havde også selv overvejet at lave et script der gjort dette, men var i tvivl om hvordan dette kunne udføres - og da jeg har brugt alt for meget tid på at researche til andre dele af opgaven, er dette en af de ting jeg må kigge på efter afleveringen og evt. tage med mig til præsentation til eksamen.

Jeg ved ikke om du har fået testet det, da jeg kan høre at andre ikke har tilmeldt sig med deres rigtige nummer, men jeg modtog i alt fald en SMS under 20 sekunder efter tilmeldingen, så det fungerer super. 

Hvis du har lyst til at arbejde videre med SMS systemet kunne det være en god idé at give folk mulighed for at framelde sig pr. SMS eller i alt fald give dem mulighed for at indtaste deres nummer og så slette det fra DB'en.

Et meget simpelt PHP script der gør dette ville ikke være så kompliceret - Dog er det klart at der så ville opstå en masse fejl scenarier. Det ville tage længere tid at kode et "rigtigt" script. Så må du selv vurdere hvad der er bedst. Jeg ville nok undlade det hvis du ikke har tiden til at gennemføre det helt.

Held og lykke med det hele, glæder mig til at se den færdige side - Om lang tid ;)

//Daniel 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:59

Endnu engang tak for din tid. Jeg har også haft undersøgt muligheden for at folk kan framelde sig igen pr. SMS, men denne løsning viste sig simpelthen for dyr, i forhold til hvad det skal bruges til. Jeg håber og forventer ikke at det støder nogen, at de modtager én ekstra SMS, hvorfor jeg også har fraprioriteret muligheden for at framelde sig :-) Dog har jeg længe tænkt over at lave et helt andet koncept, hvor jeg udelukkende udbyder midlertidige hjemmesider som denne. På en sådan løsning, skal jeg naturligvis have lavet en frameldelses-funktion.

Du vil modtage en SMS når der er mere at se :-P

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:55

Daniel Poulsen:
Jeg ved ikke om du har fået testet det, da jeg kan høre at andre ikke har tilmeldt sig med deres rigtige nummer, men jeg modtog i alt fald en SMS under 20 sekunder efter tilmeldingen, så det fungerer super. 
Yes

Det samme her.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)