Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test/feedback af midlertidig hjemmeside - til brug til hovedopgave.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide Daniel.. Formatering af indtastet nummer, sammen med en større tekst ville klart være en detaljer der var med til at løfte det fra godt til lækkert :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

hjemmesidekongen:

Jeg vil forsøge at nå at implementere nogle af de ændringsforslag du har nævnt - jeg er lige på falderebet mht. aflevering. Deraf mine lidt korte svar.

Husk en validering ved tilmelding, f.eks. en fire-cifret kode, så folk som mig ikke taster et tilfældig nummer, hvorefter du bliver upopulær fordi du spammer dem.

Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:16

Det var også min umiddelbare tanke - jeg valgte SMS løsningen mest af alt for at teste den af.

Jeg er netop begyndt at bruge Laravel 4 som for mig, har været en svær overgang, da jeg ikke tidligere har benyttet MVC frameworks. Dertil kommer mine ekstremt dårlige erfaringer med at designe HTML e-mails der virker i alle e-mail klienter.

Tilmeldt 18. Aug 13
Skrevet kl. 21:18

Tænker du på en catcha lignende boks? Noget alá: hvad er fem + tre?

Tilmeldt 18. Aug 13
Skrevet kl. 21:20

Tusind tak for dit fine og lange svar, Daniel!

Jeg havde også selv overvejet at lave et script der gjort dette, men var i tvivl om hvordan dette kunne udføres - og da jeg har brugt alt for meget tid på at researche til andre dele af opgaven, er dette en af de ting jeg må kigge på efter afleveringen og evt. tage med mig til præsentation til eksamen.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:20

Hvis en del af det du bedømmes på er konceptet, og dette blot er en opgave der skal bruges til en eksamens situation, og ikke IRL tror jeg du kommer længere med en e-mail registrering.. Email templates er rigtig nok et helvede, men heldigvis kan du google dig til rigtig mange lækre og testede templates, hvor du blot behøver at ændre lidt farvekoder m.m. - Og med Litmus kan du hurtigt teste om de virker efter hensigten :)

Tilmeldt 18. Aug 13
Skrevet kl. 21:21

Iøvrigt bliver jeg nødt til at spørge dig - hvilket nummer har du indsat som politiets? :-D Jeg kan godt se din 12345678 i databasen, men ikke andre der umiddelbart minder om politiets, medmindre det selvfølgelig er et hovednummer til en specifik station.

Tilmeldt 18. Aug 13
Skrevet kl. 21:24

Litmus - den er hermed bogmærket. Den kendte jeg ikke. Tak! :-)

Jo, du har ret. Dog er tanken at virksomheden skal åbne d. 1 november som hobbyvirksomhed. Jeg har dog været nødt til at gå på kompromis med visse ting, qua min opgave.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26

det slutter på 1448 og det er ikke et mobilnr., så jeg tror ikke din sms når frem.

Jeg tænke mere i at modtager skal bekræfte sms'en med en kode i pop-up vinduet, så du ikke sender mere end en sms uden bekræftelsen.

Med e-mail kan det gøres mere elegant med et frameldingslink.

Tilmeldt 18. Aug 13
Skrevet kl. 21:32

Fundet og hermed slettet :-) Jeg giver dig ret. Dog er det et bevidst valg, da jeg kun har tiltænkt en SMS ved lancering af siden - og derefter sletning af numrene. Personligt er jeg stor modstander af spam, og særligt pr. SMS. Jeg var engang så dum at tilmelde mig Crazy Daisys SMS nyhedsbrev, uden umiddelbar mulighed for at afmelde sig.

Er der iøvrigt nogle af jer andre der gerne vil have slettet jeres nummer igen, så må i gerne sende jeres nummer til mig på mail@hjemmesidekongen.dk, så sørger jeg for at slette nummeret i databasen.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)