Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test/feedback af midlertidig hjemmeside - til brug til hovedopgave.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Men derudover er det første der falder mig i øjnene at indholdet ikker centreret vertikalt og lodret.. Det vil se langt bedre ud :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:56

Ok.. Sprog bøf.. Det hedder selvfølgelig "vertikalt og horisontalt" eller "vandret og lodret" Embarrassed

Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:57

Hej Rasmus.

Jeg bliver ikke bedømt ud fra noget specifikt, da jeg selv har formuleret min problemstilling. Min hovedopgave handler hovedsageligt om at lette arbejdsgangen vha. en række tiltag og brug af nye værktøjer. Herunder brug af PHP framework, CSS framework, ny text-editor o.l.

Hvad jeg gerne vil vide omkring netop dette design, er den overordnede fornemmelse siden giver - mest af alt om sidens funktionalitet lever op til forventningerne og din mening om brug af "maskot" i modal vindue, efter endt tilmelding.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:01

Hvorfor ikke komme med lit mere information om hvad vi venter på?

Hvem er kongen?

Hvorfor skal vi vente på ham?

Hvad er det lige han er klar med om et par dage?

og hvorfor skal det tage så mange dage ?

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:05

Jamen i så fald synes jeg det er super godt! - Det ser lækkert og professionelt ud, der er en call to action, så besøgende har mulighed for at afvide når siden går i luften, og denne er fint puttet i fokus bla. via de håndskrevne tekst i bunden.

Umiddelbart vil jeg stadig råde dig til at centrere det hele både på x og y aksen, samt evt. gøre bogstaverne i input feltet væsentlig større.. Sidst men ikke mindst ville jeg sørge for at overskriften, tælleren, samt input og submit knap, har samme bredte.

Men ellers lækkert! :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:07

Og enig med Lars.. Fortæl ganske kort hvad man kan forvente af siden.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:08

Sidst men ikke mindst tror jeg folk er mere komfortable med at aflevere deres email frem for telefon nummer, men måske du har en specifik tanke med dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09

Jeg tastede først 12345678, og så sker der intet. Det havde været fint med en fejlmeddelelse.

Herefter indtastede jeg politiets telefonnummer, og så fik jeg din pop-up besked.

---

Min forventning var at der var noget at tage stilling til og ikke bare en timer med pop-up. Det svare til at skulle bedømme en skaldets frisure.

---

(husk at slette politiets nummer, så de ikke kommer farende fordi du sender dem underlige beskeder.Smile)

Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:10

Jeg hører dig mht. mere info. Og tusind tak fordi du tager dig tid til at give brugbar feedback :-)

Jeg vil forsøge at nå at implementere nogle af de ændringsforslag du har nævnt - jeg er lige på falderebet mht. aflevering. Deraf mine lidt korte svar.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 21:10

Som der nævnes burde du komme med lidt mere info om hvad det er vi skal vente på. om 100 dage når jeg får SMS'en kan jeg da ikke huske hvad pokker det er, hvis jeg ikke får noget mere info. 

Bortset fra dét synes jeg siden er super fed. Den er rigtig godt lavet.

Super fedt med beskeden der slider ned når man har tilmeldt sig, og godt at teksten ændrer sig på knappen når man har tilmeldt sig.

Hvis jeg skal nævne en ting du kan forbedre kunne du gøre det sådan at der automatisk kom et mellemrum når man havde skrevet 2 cifre i tekstboksen.

//Daniel 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)