tvivler på der er egentlig lovgivning som styrer hvorledes du vil give de såkaldte partnere ret til del af dit overskud. Det kan jo minde lidt om affiliate hvor deltagerne tjener penge ved at nogle klikker på bannere og foretager køb (min egen erfaring med det må kaldes skidt :))
En overskudsdeling er nok mere usædvanligt, for i teorien kan de partnere jo arbejde en masse, og skaffe dig kunder, og så har du måske slet ikke overskud og så får de bare lov til at være med til at bygge dig op men ikke noget konkret ud af at ha skaffet kunderne.
Du skal bare først og fremmest få formuleret ned præcist hvordan de "partnere" skal få andel i overskuddet. Jeg forestiller mig ikke, at du med partnere mener, få en ejerandel af din virksomhed (og ved heller ikke om det er et selskab hvor det er muligt) Når du har formuleret det præcist nok, kan du evt prøve herinde eller nok bedre, få en advokat til at gennemlæse og eller en revisor til at kommentere på de eventuelle skattemæssige indberetningskrav ud fra din ordning
Jeg tror de manglende svar kommer af en lidt for svævende problemformulering - så kom bare lystigt tilbage
god vind med det Venlig hilsen John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER