Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditkort der giver bonuspoint?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, ikke sikker på det her er det rigtige forum, men here goes nothing:

Jeg bruger en del penge på AdWords hver måned og vil høre om nogen kender til et kort hvor jeg får point efter forbruget.

Har kigget lidt rundt og f.eks. SAS Eurobonus Mastercard er kun til privatforbrug.

Nogen der kender til et kort hvor der optjenes bonus af den ene eller den anden art som jeg kan bruge i min virksomhed?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:10

Mas:

Hej Amino, ikke sikker på det her er det rigtige forum, men here goes nothing:

Jeg bruger en del penge på AdWords hver måned og vil høre om nogen kender til et kort hvor jeg får point efter forbruget.

Har kigget lidt rundt og f.eks. SAS Eurobonus Mastercard er kun til privatforbrug.

Nogen der kender til et kort hvor der optjenes bonus af den ene eller den anden art som jeg kan bruge i min virksomhed?

KLM/AF og Norwegian kan give dig points ved køb af ting, som du kan bruge på rejser etc.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 20:32

Har nu kigget hos dem begge og det eneste jeg ser er fordelsprogrammer der giver point hvis man flyver med dem, men det er jo ikke det jeg efterlyser i den her tråd?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:44

Mas:

Har nu kigget hos dem begge og det eneste jeg ser er fordelsprogrammer der giver point hvis man flyver med dem, men det er jo ikke det jeg efterlyser i den her tråd?

Når du er KLM flyving blue member, vil du have muligheden for at få et American Express Silver card, hvilket giver dig points hver gang du bruger penge.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 14. Jun 07
Skrevet kl. 20:55

Ok jeg kigger videre hos dem, tak for det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)