Jeg har 'opdaget' et lækkert kosmetisk produkt da jeg var i udlandet og har købt produktet med hjem og hørt mine nærmeste om deres mening. Hvordan foregår det, når man ønsker at sælge produktet på bla det danske marked? Jeg har søgt på firmaets navn m.m på nettet og kan ikke finde noget på firmaet eller andre oplysninger.. Vil den bedste mulighed være at rejse derned igen i håb om at finde firmaet og aftale et forretningsmøde med dem om salg på det danske marked eller hvordan? Er ny og ønsker selvfølgelig lidt vejledning :-) |
Hej,
Nu ved jeg selvsagt ikke hvilket udland det er, vi taler om - men det må kunne lade sig gøre at få nogen i landet til at finde leverandøren bag ved produktet uden at skulle begive sig derned.
Når du så har fundet leverandøren, så skal du simpelthen blot kontakte ham og ytre dit ønske om at forhandle produktet på det danske eller nordiske marked. Der er ingen, der siger at det er nemt at få lov til at sælge det, men omvendt så kunne han også finde på at sige JA med det samme. Man kan bare ikke vide det på forhånd, så det er bare at klø på.
Kosmetik er selvsagt et blodrødt hav at begive sig ud i, men din fordel vil da være at marginalerne på kosmetik er sindssygt høje og du kommer med et helt nyt produkt og ikke det samme som alle andre sælger. Kan du så få en del mennesker til at sælge for dig også, så er du allerede godt kørende. Det sidste lyder klart nemmere end det er.
Held og lykke med det.