Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger børnetøj (0-6 år) som jeg kan købe billigt og dermed sælge billigt.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har før forsøgt mig herinde, men uden det store held, så nu prøver jeg igen Smile Jeg har en lille børnetøjsforretning i en lille by, hvor der ikke er meget andet end mig. Men stadig, børnehave, skole, masser af børnefamilier.... Jeg har arbejde ved siden af, ellers kunne dette slet ikke lade sig gøre. Jeg har derfor Jeg har kun åben 4 eftermiddage i ugen. Men jeg elsker denne lille bid af at være selvstændigSmile Noget har jeg nok bare gjort forkert Sad Jeg ville så gerne sælge kvalitet og noget man ikke kunne få alle steder. Det duer bare ikke sådan et sted som her - desværre! Jeg forsøger nu at sælge mit lækre børnetøj til tæt på indkøbspris og vil så derefter gerne have det ind i butikken som folk år efter. MEGET BILLIGT BØRNETØJ! Jeg har forsøgt at slå mig på kvaliteten og det er ikke det folk, særlige forældrene prioterer. Var det ikke for alle de skønne bedsteforældre, der er søde til at bruge mig og som gerne vil give lidt ekstra, havde jeg ikke kunne holde den kørende i 2 år.

Nu til sagen Smile Jeg søger børnetøj (0-6 år) som jeg kan købe billigt og dermed sælge billigt. Jeg har ikke mulighed for at købe de store mængder hjem og jeg har brug for at vide, hvad det er jeg køber!!! Jeg har bl.a. forsøgt mig med "name it", som jeg meget gerne ville have haft i butikken, men da jeg er "så lille", har det slet ikke deres interesse at sælge til mig - desværreSad Så håber nogen herinde måske har mulighed for at hjælpe mig Star

De bedste hilsner

Malene

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan desværre ikke hjælpe- krydser fingre herfra!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

En god start er i hvert fald at lave en bedre og mere sigende overskrift end "hjælp". Der er tusindvis af indlægAmino hele tiden, og dit forsvinder blot som "uinteressant".

Fortæl i overskriften hvad du søger, så er der meget bedre chancer for at nogle med ekspertise på dette område klikker ind.

Good luck.

 

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper

Ved det godt.... Men har faktisk haft det samme indlæg liggende under overskriften " Børnetøj søges" uden held :( Skal vidst øve mig i sigende overskrifter :) Kan ikke komme på noget bedre...

Sad dog også længe og diskuterede med mig selv, hvilken kategori den hørte ind under og der fandt jeg heller ikke noget der passede....

Tak alligevel, fordi du gav dig tid til at svare :)

Mange hilsner

Malene

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
En god start er i hvert fald at lave en bedre og mere sigende overskrift end "hjælp".

Wink Den er nu rettet!!!

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Jens Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Malene:
Tak for det Jens Smile

Ja Jens er der mange af rundt omkring i Danmark! Wink

Nogle mere hjælpsomme end andre.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Malene.

Det kan jeg uden tvivl godt hjælpe dig med. Send mig gerne en mail på kristian@trademen.dk, så skal vi helt sikkert nok finde ud af noget!

Du må også gerne ringe mig op på 22 50 30 55 - så kan vi jo få os en snak omkring mulighederne. Vi har i hvert fald en del billige varer liggende på lager :-)

Fortat god søndag!

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Sikka Aps Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du forsøgt at skrive til alle de danske brands, og spørge om man kan købe deres gamle tøj fra tidligere sæsoner? Ellers er det måske en mulighed at køre rundt til genbrugsbutikker og købe billigt baby/børnetøj og sælge det en lille smule dyrere?

Hvis der er så få mennesker at sælge til, er det måske tosset at håbe på at det er primært i din fysiske butik du skal sælge, så måske du hellere skal udvikle din webshop lidt mere og se om du kan sælge mere den vej?

Jeg forhandler selv to danske tøjmærker, og et norsk. Det er ikke alle der har et minimumsindkøb, så det kan jo også være at nogle mærker vil lade dig købe ind for mindre end 5-10.000 kr. 

Skriv endelig hvis du har spørgsmål Smile

Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et par der har taget på markeder før men har ikke tid mere, vi har 8-10 kasser babytøj,børnetøj som vi vil sælge billigt.

Hvis du er intereseret kan du kontakte mig.

Hilsen Leif

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)