Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Repost:::: Adsense?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er 
jeg er i tvivl om hvordan jeg gør mine reklamer relevante for mine læsere, jeg har siden http://www.fitspoblog.com/ 
og har pt. en svingende intægt med adsence 4-25 kr pr. dag, jeg kunne rigtigt godt tænkte mig at denne steg og stræber efter en månedligt udbetaling kræver mindste udbetaling på 600 kr! 

er før blevet spurgt hvorfor jeg har ''bil annoncer'' ude i siden, og jeg spørger nu jer om det samme? 
er der på nogen måde mulighed for at ændre dette? 

- er det noget der koster penge, eller nemt kan ændres? 
bruger siden blogger til at udgive indlæg via.

//Camilla Christine

-jeg fik ingen svar på dette spørgsmål sidst, og spørger derfor igen. er ikke interesseret i affiliate på mit site.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan frabede dig annoncer på navngivne URL'er i dit Adsense-panel, men det er i praksis en umulig opgave for en kategori som fx 'biler'.

I øvrigt viser Google annoncer alt efter hvad den besøgende sandsynligvis er interesseret i lige nu. Har en person googlet efter 'billig nissan skyline' før de besøgte din blog, får de bilannoncer. På den måde kan indholdet på din side blive underordnet.

Det er fordelen ved affiliate - man styrer det selv. Udover at man tjener flere penge, naturligvis. :-)

Så nej - i praksis kan du ikke ændre det med Adsense.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)