Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MediaBroke - Din mening betyder meget

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg ville blot høre hvad I synes om http://mediabroke.dk - Ikke så meget designet, men mere indholdet og brugervenligheden på siden. Fungerer det?

Et andet spørgsmål, ville I som kunde føle jeg mere trygge hvis der var referencer tilknyttet menupunktet "Ydelser" så man kunne se eksempler på produkterne, eller ville det ikke gøre en forskel?

Med venlig hilsen
Phillip Stemann 

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 23:53

Hej Phillip.

Referencer er med mine øjne en nødvendighed at kunne fremvise, for at sikre sig kunder. Hvad enten der er tale om den digitale sektor eller fysiske produkter, så er det til hver en tid en afgørende faktor for, hvorvidt man vælger at benytte den enkelte leverandør eller ej. Ens egne forventninger bliver hurtigt afstemt ved at kigge på tidligere udført arbejde, og på den måde er det muligt at bedømme den enkelte leverandørs evner, og om denne leverandør kan levere det nødvendige :-)

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 00:02

Du har så meget ret, jeg takker for dit hurtige svar. Det var virkelig super lækkert!

- God weekend.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)