Har gennem nogle år brugt Summasumarum Enterprise versionen til min bogføring/ fakturering/ lagerstyring, men nu ser det ud til at programmes ændres til en fast månedlig udgift, derfor er jeg på udkig efter et ny program.
Da jeg kender Summa, må det selvfølgelig gerne minde så meget om det som mulig, men derudover har jeg følgende krav : Det skal IKKE være et online program, det skal betales med 1 engangsbeløb. Skal være muligt at lave faktura'er i det, og så skal der være lagerstyring også.
Er der nogle gode bud på et program der kan opfylde ovenstående ?
har du opsagt dit abonnement på summa enterprise som jeg synes er rigtigt godt inden - jeg tror det var 30/6 - så kan du køre videre med det - uden abonnement, du har bare ikke nye updates - men da det jo kører i win 7 og 8 og du selv kan ændre moms o.l. så tror jeg du klarer en del år uden update.
Har du ikke opsagt, så hænger du på abonnement nu - men det skal du ha fået klar besked om via emails.
Jeg kender ikke lige andre der kan så meget som enterprise + giver ret til mange regnskaber - og som ikke har månedsbetaling
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
helt frem til 4.23 er uden licens hvis man har opsagt abonnementet inden udløb f.eks 30/6 - har man ikke opsagt, så træder man automatisk ind i krav om måneds abonnement men jeg fik i alle fald klare mails der fortalte om det, så jeg kunne opsige, downloade 4,23 og kører videre med den nu
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Sidste år købte jeg 1 års licens/serviceaftale i forbindelse med opgradering til enterprise udgaven, den licens løber frem til oktober i år. Så vidt jeg har kunnel læse mig til, vil man dog ikke kunne bruge programmet fuldt ud, efter licensperiodens udløb, medmindre man betaler for et abb.
Jeg ved ikke om der er en dato der skiller - men jeg ved, at hvis man har købt under den forudsætning, at der ikke var abonnementskrav - som i mit fald - frem til 30/6 og opsiger abonnementet som jo følger med i 12 mdr fra køb - inden det udløber, så kan man køre nyeste version helt uændret videre. Jeg gør det selv med 3 selskaber
vh
Som en lille afslutning på mit spørgsmål, så har jeg nu fået svar fra Summasumarum.
Da mit program er et jeg købte med "engangs licens" vil jeg fortsat kunne bruge det uden at betale abb.gebyr. Kan dog så ikke opdatere til nye versioner, eller ringe og få support, men programmet vil stadig virke, så det er jeg glad for :-)
Hvis du stadig har brug for et system som du ønsker at købe uden at tænke på licenser mv. vil jeg meget gerne give dig en uforpligtende demonstration idet vores program skulle dække alle mindre virksomheders behov. Vores grundmodul med op til 3 brugere er helt gratis og for at vores brugere skal få optimal setup giver vi også implementeringen gratis på vores administrations program OSAmgt. kontakt 25101616 eller mitat@albedosoft.dk mvh Mitat
Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616