Jeg er en 17 årig gammel pige, der drømmer om at skabe mit produkt og mærke. Dette er et projekt jeg har arbejdet over hele sommeren, hvor jeg i mellem tiden har lavet tegninger, mål og logo til mit produkt. Dette produkt er en slags "plastkasse" til sko, som jeg vil informere nærmere om hvis nogle kan hjælpe. Jeg skriver herinde fordi jeg er gået i stå. Jeg har absolut ingen erfaring inden for dette område, så har ingen idé om hvad næste skridt er. Jeg drømmer om at mit produkt vil blive sat i produktion hurtigst muligt, men har ingen ide om hvor jeg skal starte. (Økonomi og producenter)
Jeg håber en derude har lyst til at hjælpe mig eller give et råd med på vejen! Celina L.
Nu har jeg lige svært ved at vurdere hvad det er ... Du skriver "plastkasse" til sko - Hvis dette måske er ovre i fx akryl der skal skæres ud, bukkes eller lign kan jeg evt hjælpe med en prototype, er vi ovre i støbning har jeg dog ikke mulighed.
Mangler du generelt info omkring at starte virksomhed kunne denne side være en start.