Jeg skal til at starte min egen webshop med mit eget tøj mærke. Jeg har 2 spørgsmål. 1. Hvilken rækkefølge vil i/du anbefale, at jeg gør. At jeg først får produceret tøjet og jeg får det hjem og derefter får lavet en webshop. Eller at jeg først får lavet en webshop og derefter får produceret tøjet i udlandet og venter på det? |
Hvilken rækkefølge...?
- 1
Hej Eriksam. Hvorfor kan begge ting ikke udføres samtidig? |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Men er der nogen/en der kan anbefale en speciel rækkefølge at gøre tingene i, som har prøvet noget de vil anbefale. |
begge dele samtidigt vel men først og fremmest jo stifte CVR og evt med importregistrering før du afgiver ordre på tøjet og det er jo også praktisk af hensyn til regnskab og webshop - men kan du selv lave webshop er det jo bare at gå igang vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej Erik Hvis du f.eks. vælger en webshop løsning som SmartWeb, så kan du gøre webshoppen helt klar i demo mode. Det eneste du skal gøre den dag du får tøjet hjem, er at få det fotograferet og derefter uploade billederne og aktivere shoppen. Det vil jeg anbefale, da det tager omkring 4 uger at få en betalingsaftale med Nets og den kan du først søge om når de f.eks. kan se en demoversion af den webshop du skal bruge betalingsaftalen til. Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Hvis du ønsker dit eget design, så har vi en række af partner der gerne hjælper dig med det. Deres priser starter fra 14.995 kr. og opefter, for et implementere design. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement. En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen. Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/ Med venlig hilsen Maibritt |
Hejsa, Jeg er den mere undersøgende type og tror på data. Jeg ville først lave en test for at se om markedet er der, noget enkelt således man ikke skal til at investere hele opsparingen i webshop osv. Det kan jo godt være at en webshop ikke er løsningen eller at der er andre ting der gør sig gældende. Jeg ville prøve at lave en "smoke test" - en enkel test af en webshop med produkter for at se om det fungerer (fx. billeder af dine designs, og se om nogle køber det og ellers skrive at der er leveringstid på varene - så kan du få dem produceret hvis der er rift om det). |
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Jeg ville lave webshoppen klar først så kan du øve med denne mens du venter på tøj ! :) |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts