Jeg skal snart til at bestille mit eget tøj fra udlandet og jeg undre mig over hvordan man får et lille logo på det tøj man bestiller. (Altså fx. På lacoste, der er et lille krokodille mærke ude ved venstre eller højre bryst.) Hvordan foregår det? Kan man få det med i den tøj leverandør man bestiller hos, eller er det noget man selv bestiller i fx DK? Eller hvordan foregår det?
Du bestiller label eller broderi sammen med tøjet - helt generelt skal det sættes på under produktionen - ex syes i en søm eller ha bagside - så du bestiller logo/branding/label/broderi eller hvad det er selv - og får sendt til den der laver tøjet eller du laver aftale med tøj producenten om isyning af et log som han skaffer
Væv - større mærker / 65 - 90 mm - kan normalt fås ned til 100 stk - men er så ganske dyre - mindre mærker - typisk til nakken eller i en syning ofte 100 meter (og så er det bare at dele længden op i de 100 meter men er den 5 cm lang så er det jo 2000 stk - med eget design/logo
Trykte på bomuld eller acetat satin - mindst samme mængde ofte
Broderi - ned til få stk - men igen pris derefteter
Husk evt varedeklaration/oprindelses deklaration (ofte standard og kræver ikke så store kvantiteter) og evt str. mærker (også standard)