Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer man logo på sit tøj?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg skal snart til at bestille mit eget tøj fra udlandet og jeg undre mig over hvordan man får et lille logo på det tøj man bestiller. (Altså fx. På lacoste, der er et lille krokodille mærke ude ved venstre eller højre bryst.)
Hvordan foregår det? Kan man få det med i den tøj leverandør man bestiller hos, eller er det noget man selv bestiller i fx DK? Eller hvordan foregår det?

Mvh Erik.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:44

Hej Erik,

Dit spørgsmål er noget uklart. Er det logotøj for din virksomhed eller tøj til videresalg i kollektion i din forretning?

Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 22:48
Jeg skal til at starte min egen webshop, hvor at jeg vil sælge tøj, som jeg selv har designet + eget logo.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:49

Du bestiller label eller broderi sammen med tøjet - helt generelt skal det sættes på under produktionen - ex syes i en søm eller ha bagside - så du bestiller logo/branding/label/broderi eller hvad det er selv - og får sendt til den der laver tøjet eller du laver aftale med tøj producenten om isyning af et log som han skaffer

vh

Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 22:51

Tusind tak for svaret! Lige hvad jeg havde brug for. Dejligt med et kort og præcist svar.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:30

Alt sammen kommer meget an på hvor mange stk du vil have af gangen da det ikke er alt der lader sig gøre ved små antal ! 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 8. Aug 13
Skrevet kl. 17:00
Hvad vil du sige er mange stk?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:07

Væv - større mærker / 65 - 90 mm - kan normalt fås ned til 100 stk - men er så ganske dyre - mindre mærker - typisk til nakken eller i en syning ofte 100 meter (og så er det bare at dele længden op i de 100 meter men er den 5 cm lang så er det jo 2000 stk - med eget design/logo

Trykte på bomuld eller acetat satin - mindst samme mængde ofte

Broderi - ned til få stk - men igen pris derefteter

Husk evt varedeklaration/oprindelses deklaration (ofte standard og kræver ikke så store kvantiteter) og evt str. mærker (også standard)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)