Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man tage penge for info om hvordan man laver regnskab

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg er faldet over en del nye iværksættere der ikke har styr på bogføringen og hvordan man gør osv.

Jeg overvejer at lave en hjemmeside med videoer og andre ting der fortæller på dansk hvordan man laver en god gammeldags bogføring.

Jeg studerer selv på HG og lære faktisk det der hedder erhvervsøkonomi altså bogføring. 

men kan man tage penge for det...

Tænker lidt i ret på at folk skulle betale... for at se videoerne som jeg ville smide op.

Håber at høre fra nogle

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46853
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:23

Mit gæt er nej. Der er så mange gratis konkurrenter (inkl nogen der prøver at svare via Amino) så jeg tror ikke du får let ved at tage penge for det. 

Du kan tage penge for konkret at lave regnskab og andet for andre - men for en hjemmeside med råd - mit gæt er nej

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 22:34

mange af de hjemmesider jeg har kikket på forklare ikke debet og kredit som er en af de store grundsten i bogføring. 

de forklare heller ikke hvordan man laver en kasserapport som faktisk også er en af de grundsten i go bogføring.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:46

Bare lav videoerne og smid dem på din egen kanal på youtube. Er der nogen, der ser dem, så tjener du penge fra reklameindtægter - hvis ikke, ja så har du spildt din tid :)

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:09