Hej amino-brugere. |
Og ikke mindst med finansiering til opstart
Hej amino-brugere. |
Og ikke mindst med finansiering til opstart |
hej kongjohn, det tror jeg ikke du skal regne med at få svar på her.... tvivler på der er nogen der ligger inde med nogen beregninger og priser på præcis det du spørger om. Det smarteste du kan gøre er nok selv at undersøge det, indhente priser og tilbud, lægge dem i excel og sidde og sammenligne priserne selv, OGSÅ kan du evt smide det op på amino og sige hvad andre aminoer synes bedst kan betale sig. |
hej kongjohn har ikke helt styr på 100 procent på tingene men det hvis noget med der skal betales 10 procent til danskespil som jeg har forstået. og så skulle maskiner ikke være helt billige men sæt dig 100 procent ind på tingene fordi her omkring hvor jeg bor er de spillehaller der er lukket ned da der er åbnet så mange hjemmeside. og sær den spillehallen.dk den skulle være rimelig populær.. |
Jeg kan sige så meget. Til skat skal du Betale 600 kr. pr. maskine pr. år Samt du skal betale, 5000,- hvis en maskine går i stykker for at den bliver tjekket, så skal du betale en afgift til skat afhængigt af spille indtægtens størrelse Plus det også koster penge, at de tager ud og tjekker den databoks. Hvor 40% går til skat Med det indspillede beløb på 30.000.- pr måned er det over tager de 75% i skat og så 1 procent til ludomaniafgift. du har et indspillede beløb på 50.00 40 % af de 30.000 ,- 75% af de sidste 20.000% Jeg ved det kostede min kammeret en 500.000 tusind at få startede det hele op, at lave lokaler og diverse afgifter o.v.s det er så også hans maskiner. det gav rigtig godt for nogle år tilbage, men det gør det, desværre ikke mere. men han mener ikke det er på grund af alle de spillesteder på nettet, ham mener det er på grund af finans krisen |
Kom til Sønderborg, så skal du få svar:-) |
Kongjohn Alt vedr. Databoks osv. og spekulationer herom kan du slippe for hvis du eks. for en Professionel opstiller til at lave "arbejdet" for dig. Det de vil have er typisk 50% af det indspillede. De kommer sågar og tømmer automaterne for dig. Det er klart en NEM og billig måde at starte på. og der hvor du får rådgivning fra dag 1. Der er rigtig mange af aktørerne der udbyder dette, men kan fremhæve www.dan-automater.dk som en god partner. Det skal dog siges at Branchen har det RIGTIG hårdt, både pga online gaming, finanskrise, og pga. Tyveri af kontanter fra automaterne. Dette dækker forsikringer ikke normalt. Så det er tab direkte fra bundlinjen når det sker. Du kan skrive til mig privat på peter@astrup.in - Så kan jeg stille dig i kontakt med en sælger fra Dan Automater. (og nej det er ikke mig selv) :) mvh Peter |
Om du vælger den ene eller anden, er vel en smags sag. Du skal forhandle dig frem til den bedste aftale.. Astrup, du er ikke fra Dan-Automat, vel, men fra Sügro, ik:-) Så lidt farvet er du vel:-) |
Jeg vil sige det sådan at jeg har min holdning til hvem der er den bedste leverandør :) Ja. Og da Sügro Nords Terminal ligger lige ved siden af Dan-Automater. Så ja er jeg jo nok farvet i et eller andet omfang ja :). Og vil give dig ret i at aftalen Naturligvis skal forhandles individuelt kunde for kunde. Dog vil jeg sige at Dan-Automater er Danmarks absolut 2. største på spillemarkedet pt. kun overgået af Danske Spil. |
Ja det rigtigt, Min kamerat har lige haft indbrud i sidste weekend. ved ikke lige det eksakte beløb, men det er der jo heller ingen som dækker, andet end ham selv. |