Dem jeg har haft vist tråden har nu fint kunne forstå hvad jeg har ment, men prøver da lige at forbedre det 
Hej Henrik. Jeg vil meget gerne give feedback, men jeg forstår simpelthen ikke, hvad du skriver her (ovenover). Hvad fanden fabler du om, haha? :-). Jeg giver helt fortabt: "oversætte de fleste ting" og "leder stadig efter et par enkelte detaljer"? Skal jeg/vi være tankelæsere for at kunne give feedback? :-). Du må altså lige bruge lidt mere tid på at formulere dig, så man forstår din problemstilling.
Når man benytter et færdigt Wordpress theme vil der altid være ting der skal oversættes, nogle er nemmere end andre at finde. Fx ting som "Læs mere" hed tidligere "Read more" og det samme med "Search/Søg". Der er et par enkelt ting jeg mangler at oversætte som "By" / "Posted on" jeg ikke har kunne finde endnu, men det er noget jeg arbejder på.
Igen, jeg giver helt fortabt. Jeg fatter ikke, hvad du forsøger at sige? :-). Hvad vil du spørge om/gerne have feedback på?
Mener at nogle af mine artikler på siden siden mangler at blive gjort helt færdige, blandt andet med billeder - Mere for at sige at jeg er klar over dette problem.
Hvis ikke Affiliate, hvad vil du så "bruge" din side til? Du er nødt til at uddybe, hvad det er, du gerne vil, hvis vi skal give dig noget feedback, du kan bruge til noget.
Nu kan man godt lave affiliate på ens side uden at fokusere på at samtlige ens artikler skal være fuld af links osv som nogle gør. Det skal fungere som en nyheds / info side hvor jeg kører affiliate på.
Jeg fornemmer lidt, at du "famler i mørket", at du ikke helt ved, hvordan du skal gribe det an. Du bruger lidt for meget tid på at skrive her på Amino i stedet for at arbejde på din Affiliate-side og give den mere værdi.
Den tid jeg bruger på at skrive på Amino er bestemt meget lille kontra den tid jeg bruger på siden