Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kameravalg.dk - Starten er gået, kom med ideer, feedback og input til fremtiden.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at du fandt det, og postede løsningen! :) 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:56

Hvis andre kan få lidt ud af at jeg øver mig, så kan man lige så godt dele Smile

Når jeg får min Youtube kanal + facebook side op at kører på et tidspunkt vil det også fylde lidt på siden, og nok være med til at skabe lidt indhold + fyld.

Takker for input indtil videre, det går stille og roligt den rigtige vej - Tager bare lidt ekstra tid når man er begynder Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:58

Henrik Kristensen:
 - Været igang med at oversætte de fleste ting, leder stadig efter et par enkelte detaljer.

Hej Henrik. Jeg vil meget gerne give feedback, men jeg forstår simpelthen ikke, hvad du skriver her (ovenover). Hvad fanden fabler du om, haha? :-). Jeg giver helt fortabt: "oversætte de fleste ting" og "leder stadig efter et par enkelte detaljer"? Skal jeg/vi være tankelæsere for at kunne give feedback? :-). Du må altså lige bruge lidt mere tid på at formulere dig, så man forstår din problemstilling.

Henrik Kristensen:
 - Først lige fået mit kamera til at virke, så går igang med at færdig gøre mine artikler, en del af dem mangler noget arbejde.

Igen, jeg giver helt fortabt. Jeg fatter ikke, hvad du forsøger at sige? :-). Hvad vil du spørge om/gerne have feedback på?

Henrik Kristensen:
Er med i Affiliate DM med min side, men eftersom at jeg nok har tænkt den som mere end kun til affiliate, men også noget jeg vil syntes er sjovt at arbejde med om fx 1 år, kunne jeg godt bruge lidt input:

Hvis ikke Affiliate, hvad vil du så "bruge" din side til? Du er nødt til at uddybe, hvad det er, du gerne vil, hvis vi skal give dig noget feedback, du kan bruge til noget.

Jeg fornemmer lidt, at du "famler i mørket", at du ikke helt ved, hvordan du skal gribe det an. Du bruger lidt for meget tid på at skrive her på Amino i stedet for at arbejde på din Affiliate-side og give den mere værdi.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:03

Det er en dårlig ide at rette direkte i __()-kald. Funktionen er lavet til at oversætte den tekst der bliver sendt efter den, så det er bedre at rette i sprogfilen. Det ser måske ud til at virke her og nu, men dine rettelser vil sandsynligvis blive fjernet hvis du opgraderer wordpress en dag.

Webhosting og PHP-udvikling.
xsw.dk

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 23:07

Dem jeg har haft vist tråden har nu fint kunne forstå hvad jeg har ment, men prøver da lige at forbedre det Smile

Volt & Volume:
Hej Henrik. Jeg vil meget gerne give feedback, men jeg forstår simpelthen ikke, hvad du skriver her (ovenover). Hvad fanden fabler du om, haha? :-). Jeg giver helt fortabt: "oversætte de fleste ting" og "leder stadig efter et par enkelte detaljer"? Skal jeg/vi være tankelæsere for at kunne give feedback? :-). Du må altså lige bruge lidt mere tid på at formulere dig, så man forstår din problemstilling.

Når man benytter et færdigt Wordpress theme vil der altid være ting der skal oversættes, nogle er nemmere end andre at finde. Fx ting som "Læs mere" hed tidligere "Read more" og det samme med "Search/Søg". Der er et par enkelt ting jeg mangler at oversætte som "By" / "Posted on" jeg ikke har kunne finde endnu, men det er noget jeg arbejder på.

Volt & Volume:
Igen, jeg giver helt fortabt. Jeg fatter ikke, hvad du forsøger at sige? :-). Hvad vil du spørge om/gerne have feedback på?

Mener at nogle af mine artikler på siden siden mangler at blive gjort helt færdige, blandt andet med billeder - Mere for at sige at jeg er klar over dette problem.

Volt & Volume:
Hvis ikke Affiliate, hvad vil du så "bruge" din side til? Du er nødt til at uddybe, hvad det er, du gerne vil, hvis vi skal give dig noget feedback, du kan bruge til noget.

Nu kan man godt lave affiliate på ens side uden at fokusere på at samtlige ens artikler skal være fuld af links osv som nogle gør. Det skal fungere som en nyheds / info side hvor jeg kører affiliate på.

Volt & Volume:
Jeg fornemmer lidt, at du "famler i mørket", at du ikke helt ved, hvordan du skal gribe det an. Du bruger lidt for meget tid på at skrive her på Amino i stedet for at arbejde på din Affiliate-side og give den mere værdi.

Den tid jeg bruger på at skrive på Amino er bestemt meget lille kontra den tid jeg bruger på siden Wink

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 23:09

Brian Moos Lindberg:

Det er en dårlig ide at rette direkte i __()-kald. Funktionen er lavet til at oversætte den tekst der bliver sendt efter den, så det er bedre at rette i sprogfilen. Det ser måske ud til at virke her og nu, men dine rettelser vil sandsynligvis blive fjernet hvis du opgraderer wordpress en dag.

Takker for info, var jeg ikke klar over Yes

Syntes dog jeg har været igang med det sprog fil uden noget held, syntes ikke at mit theme gad og tillade det ... Men vil da lige give det en chance igen hvis det er den rigtige løsning, kan nemt ske det er hos mig fejlen har ligget.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:12

Webhosting og PHP-udvikling.
xsw.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:13

Henrik Kristensen:

Dem jeg har haft vist tråden har nu fint kunne forstå hvad jeg har ment, men prøver da lige at forbedre det Smile

Volt & Volume:

Når man benytter et færdigt Wordpress theme vil der altid være ting der skal oversættes, nogle er nemmere end andre at finde. Fx ting som "Læs mere" hed tidligere "Read more" og det samme med "Search/Søg". Der er et par enkelt ting jeg mangler at oversætte som "By" / "Posted on" jeg ikke har kunne finde endnu, men det er noget jeg arbejder på.

Volt & Volume:

Mener at nogle af mine artikler på siden siden mangler at blive gjort helt færdige, blandt andet med billeder - Mere for at sige at jeg er klar over dette problem.

Volt & Volume:

Nu kan man godt lave affiliate på ens side uden at fokusere på at samtlige ens artikler skal være fuld af links osv som nogle gør. Det skal fungere som en nyheds / info side hvor jeg kører affiliate på.

Volt & Volume:

Den tid jeg bruger på at skrive på Amino er bestemt meget lille kontra den tid jeg bruger på siden Wink

Ok, jamen, det kan da sagtens være mig, der er lidt "langsom". Personligt havde jeg bare brug for lidt mere indsigt. Anyway, god vind med projektet! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 23:18

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 23:19

Volt & Volume:
Ok, jamen, det kan da sagtens være mig, der er lidt "langsom". Personligt havde jeg bare brug for lidt mere indsigt. Anyway, god vind med projektet! :-)

Det kan skam nemt ske at det krævede lidt mere forklaring, så intet galt i at spørge nærmere ind Yes

- Og mange tak Smile

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)