Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kameravalg.dk - Starten er gået, kom med ideer, feedback og input til fremtiden.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er med i Affiliate DM med min side, men eftersom at jeg nok har tænkt den som mere end kun til affiliate, men også noget jeg vil syntes er sjovt at arbejde med om fx 1 år, kunne jeg godt bruge lidt input:

http://kameravalg.dk/

Har haft en anden kamera side jeg dog er ved at lukke eftersom det ikke fungere for mig at have 2 sider og opdatere, så dette bliver den primære.

Lidt info om hvad der er gjort pt.

- Opbygget omkring et færdigt theme

- Været igang med at oversætte de fleste ting, leder stadig efter et par enkelte detaljer.

- Først lige fået mit kamera til at virke, så går igang med at færdig gøre mine artikler, en del af dem mangler noget arbejde.

Har brugt lang tid på at sikre mig tilladelse til fx at skrive nyheder fra fx http://sonyalpharumors.com/ og arbejder stadig på flere tilladelser, så gør noget ud af ikke bare at "stjæle" uden at have lov.

De sidste dage har jeg dagligt lagt 1-2 nyheder op, og det er også dette flow jeg forventer at holde - Dvs at der hver dag sker noget så folk får lyst til at komme igen.

Når mine artikler er færdige er næste punkt at arbejde mere med Youtube og få lagt guides op, samt med tiden også unboxning film af diverse grej.

Hvordan syntes i at mine ideer og arbejde pt ser ud ? - Det kan både være som affiliate, men også bare som nyheds/info side hvilket jeg trods alt priotere mindst hvis ikke mere end affiliate (Ikke alle nyheder indeholder fx links).

Takker på forhånd.

Mvh Henrik

- Glemte lige at jeg også skal have lavet bedre bannere til toppen, aldrig prøvet selv, og det er ikke blevet helt som planen :-)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:02
Undskylde min manglende faglige kendskab til design og opsætning. Men er den ikke en tand for redaktionel ? Jeg mener - synes virkelig der sku scolles meget- men er det bevidst?
Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:04

Hvis du mener at det er træls at skulle scrolle meget på forsiden for at se nyheder, så er det helt fint synspunkt at komme med Smile

- Måske ideer til hvordan du selv ville syntes det blev mere behageligt for læseren ?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:06
Sagt i al ydmyghed da jeg ikke er analytikker til hverdag inden for dette område.,

Slog mig blot.
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:13

m.h.t. til scrollingen giver jeg Jens ret. Måske have flere forskellige sider, som så hedder "1, 2, 3" o.s.v. 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:17

Vil det fungere bedre hvis jeg fx viste max 4-5 nyheder på forsiden, og så man ellers skulle trykke "Næste side" for at se de ældre ?

Skal man ikke nu, men der bliver vist 10 nyheder nu, og kan da nemt ske der er for mange.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 20:46

Har lige prøvet at ændre forsiden fra at der bliver vist 10 nyheder, til at der nu bliver vist 5 for at se om det fungere bedre.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 21:39

Nu fungerer det godt. Alternativt kunne du lave en funktion hvor den indlæser flere artikler såfremt at brugeren scroller helt ned til bunden. På denne måde vil det ikke virke som en umådelig lang liste for brugere som ikke har brug for det. 

Noget helt andet er din lille "bjælke" i toppen. Den kunne måske udnyttes til noget mere info.

Men alt i alt en flot side! :) 

EDIT:
Det irriterer dog mine øjne lidt at der står "search" og ikke "søg". Det burde du lige rette.  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 21:45

Daniel Poulsen:

Nu fungerer det godt. Alternativt kunne du lave en funktion hvor den indlæser flere artikler såfremt at brugeren scroller helt ned til bunden. På denne måde vil det ikke virke som en umådelig lang liste for brugere som ikke har brug for det. 

Noget helt andet er din lille "bjælke" i toppen. Den kunne måske udnyttes til noget mere info.

Men alt i alt en flot side! :) 

EDIT:
Det irriterer dog mine øjne lidt at der står "search" og ikke "søg". Det burde du lige rette.  

Ved ikke helt hvordan jeg laver så den indlæser flere artikler automatisk, mit 2. forsøg på en hjemmeside men vil kigge på hvilke muligheder der findes til det - Dog rart at høre at det fungere bedre nu.

Ved faktisk ikke helt hvilke muligheder jeg har med den lille bjælke, havde jeg ikke selv tænkt over så mange tak. Måske man skulle flytte sider som "Om siden" og "Kontakt" derope, skal dog først lige undersøge hvor meget jeg kan lave deroppe.

- Det "Search" irreterer også mig, har bare ikke lige haft held med at ændre det endnu, men arbejder på sagen :-) .... Der er også "Posted on" og "By" der skal ændres, bare ikke fundet stedet endnu. Fx "Læs mere →" fandt jeg efter lang tids søgen i kilden, så håber også at de andre ting ligger derinde et sted.

Mange tak for input Yes

----

Edit: Nu fandt jeg stedet hvor man kan tilføje mere tekst oppe i den øverste bjælke, ser dog ikke ud til jeg har de helt store muligheder deroppe med hensyn til fx menu punkter osv.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis andre leder efter det "Search" fandt jeg det endeligt under:

"searchform.php"

Der var en linie der hed:

"placeholder="<?php esc_attr_e( 'Søg', 'cyberchimps' ) . ' &hellip;'; ?>" />
</form>"

Nu er næste punkt så at finde "Search Results for" når man har lavet søgningen, men det går da stille og roligt frem Smile

------------

Edit: Det var relativt nemt at finde "Search Results for" ... Det er ind under "search.php" og så var der en linie der hed:

"title"><?php printf( __( 'Search Results for: %s', 'cyberchimps' ), '<span>' . get_search_query() . '</span>' ); ?></h1>"

Måske det kan hjælpe andre ny begyndere som mig selv Smile

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)