Jeg har lige fået en masse nye varer hjem fra Østen, som jeg er ved at tage billeder af og skal have sendt dem til redigering og indsat på min webshop så der er flere varer på "hylderne" :) Shoppen har betaling med Paypall og jeg syntes der har været okay salg uden af ha været prangende. Måske burde jeg skridtet til et bedre betalinglingssystem. I må gerne komme med forslag. Og hvad mit SEO? Så vidt jeg kan se ligger jeg okay til på Google i forhold til at det er træeleanter, buddha figurer og andre trævarer der er mit primære salg, eller kunne jeg måske lidt bedre til? Er der en kyndig SEO expert der kan komme med lidt SEO-tips eller forbedring eller ideér til mine sider: www.asianliving.dk og buddhafigurer.dk. Og er linkbuilding en mulighed? Jeg er helt grøn her. Jeg har selv lavet div. sider, så jeg prøver hele tiden at lære lidt nyt. På forhånd tak og god weekend. Peter |
Først syntes jeg at du skulle prøve at gennemføre et køb i asianliving shoppen.
Jeg kan ikke få noget til at virke.
Din CheckOut side er 404 fursvundet, og klikker jeg på "X items - krXXX" kommer jeg heller ikke til min indkøbskurv.
OG det er helt slemt hvis jeg bruger Google Chrome Browseren, hvor jeg eksempelvis ikke kan se hvor mange af hver vare jeg lægger i kurven.
Der skal en professionel ind over hvis du vil tjene penge på asianliving.dk