Hej! Jeg har et stort problem, da min revisor endnu ikke har indberettet min selvangivelse. Hver gang jeg ringer til ham siger han bare, at der lige går et par dage mere, og det har jeg fået at vide de sidste 3-4 måneder og så skynder han sig at afslutte samtalen, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, for at få ham til, at komme igang. Det er det samme han skal igang med, at kigge på hver gang, jeg spørger, hvad det dog er han mangler, han har lavet al momsen for 2012 og fik de sidste papirer han skulle bruge i starten af Januar 2013. Jeg kan jo intet gøre, når han har alle mapper osv. Da jeg selv er sådan, at der skal være styr på tingene, ha rjeg meget svært ved, at accepterre dette, men aner ikke hvordan jeg skal forholde mig. Jeg har prøvet, at søge på nettet, men kan ikke finde nogen råd om, hvordan man kan forholde sig i denne sitiuation, så jeg håber, at der sidder 1 her, der kan hjælpe mig? På forhånd mange tak! Mvh Frank Petersen |
helseshoppen:Da jeg selv er sådan, at der skal være styr på tingene, ha rjeg meget svært ved, at accepterre dette, men aner ikke hvordan jeg skal forholde mig.
Hent dine mapper og find en ny revisor til at udarbejde din selvangivelse nu og fremover. Find en som du er tryg ved og for hvem en aftale er en aftale.
/Henrik