Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WEB PILOT SØGES !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  www.RazzTrading.com Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der en derude, der kunne være "tændt" på at blive vores kommende WEB PILOT?

Vi søger en super dygtig/professionel web designer til vores kommende web shop razztrading.com

Du skal have 100 % styr på at opbygge en professionel web shop med alt hvad dertil hører såsom lagerstyring, automatisk forsendelsesberegning, automatisk fakturering samt auto mails til vore kunder, implementering af blog, chat og meget mere.

Web siten skal også sættes op til at køre på mobile telefoner og Facebook.

Vi skal op at køre med chat og markedsføring på Google, Facebook, Twitter og Linkedin.

Firmaet er nystartet og har hovedsæde i Roskilde, så det ville være perfekt, hvis den rigtige person findes i omegnen af Roskilde/København.

Vi forestiller os, at du er mellem 20-35 år gammel og fuld af drive/positiv energi.

Du skal have en faglig uddannelse bag dig vedr. web design/marketing. Vi har fuld respekt for selvlærte, men dette projekt er for stort og for krævende til at kunne give plads til selvlærte i denne omgang, niveauet er simpelhed for højt.

Vores håb/drøm er at finde en person, som kunne tænke sig at blive en del af firmaet på fuldtid inden årets udgang, og at du evt. også drømmer om at blive en kommende partner i virksomheden.

Konceptet bag Razz Trading er fantastisk, vi har fuld backup af kompetente personer, der har 30 års erfaring inden for handelsindustrien inkl. web handel.

Vi sælger produkter som er "in i tiden" til konkurrencedygtige priser.

Vi starter med åbne i Danmark men håber på at få Norge, Sverige, Finland, Island og Grønland med hurtigst muligt. I 2014 skal vi helt sikkert åbne i Tyskland og England, det er målet at åbne i de fleste Europæiske lande step by step i et kontrolleret tempo.

Komplet oplæg, handleplan og budgetter er klar til fremvisning/gennemgang ved personlig møde.

Kunne du tænke dig at gøre din drøm til virkelighed, eller kender du en, som evt. kunne passe til ovennævnte, vil det glæde os at høre fra dig.

Send os lidt info om dig selv og din drøm til: razz@razztrading.com

Med venlig hilsen - Rasmus ravn Pedersen

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i jeres krav til en kommende medarbejder, men som selvlært kan det selvfølgelig ikke undgå at falde mg for brystet at i skriver at niveauet her, simpelthen er for højt. - Jeg er 100% selvlært og intet af det der beskrives her er på for højt et niveau til at jeg kunne følge med.

Husk på at man ikke skal mange år tilbage før det eneste der fandtes var selvlærte, da der enten ikke fandtes relevante uddannelser. 

Jeg ville i stedet fokusere på den enkelte persons baggrund og tidlgere erfaring, frem for udannelse :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jun 13
Fra  www.RazzTrading.com Skrevet kl. 16:08

Hej Rasmus, vel formuleret, super svar, hvor boer du? Mvh-Rasmus

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:19

Jeg bor i KBH og er faktisk snart ledig på jobmarkedet.

Har tidligere været med i flere startups, bla. et hvor jeg opsatte en kobineret webshop og markedsplads, og går lidt med drømmen om at prøve igen. Elsker livet som selvstændig/iværksætter, og er nok typen der har svært ved at arbejde med noget jeg ikke brænder for, men som omvendt har svært ved at lade være når jeg gør.

Hvis det ikke skræmmer jer alt for meget, at jeg er selvlært, kunne jeg godt være interesseret, såfremt det ellers er et projekt jeg kan se mig selv i og vi kan finde frem til en fornuftig balance mellem andel/aflønning (Har ikke råd til at arbejde helt uden løn som det er nu).

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:22

Hov, ser lige på jeres hjemmeside at i forventer at gå i luften med en webshop 1. sep. 2013. - Vil det sige at  allerede har det meste på plads?

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jun 13
Fra  www.RazzTrading.com Skrevet kl. 08:48

Hej igen Rasmus,

Nej vi har intet færdig, vi er overhoved ikke begyndt med web-shoppen, før sommer havde vi bare et håb om at kunne være online 1 september men den tidslinje løber snart ud :-)

Har du lyst til en snak, så ring på 50580764 og spørg efter Peter da det er ham der tager sig af den del af sagen.

Du er velkommen til at ringe i weekenden, vi arbejder næsten døgnet rundt for tiden.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Mvh-Rasmus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)