Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Syrien

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folk

Jeg vil høre, om der er nogen, der har erfaring med at importere fra Syrien?

Det er nok lidt et long shot, men måske der er nogen af Jer, der allerede har forsøgt sig?

Mvh Rasmus

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:59

hvad vil du importere ?

jeg handler ikke med syrien, men importerer fra kina, pakistan og indonesien og ser dem som "nemmere lande"

men er det et specielt produkt?

Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:51

Et specielt produkt ja. Vil ikke sige så meget, før jeg kommer lidt videre.

Ville bare mere høre om erfaringer med import derude fra. Hvad jeg kan forvente, skal passe på etc.

/Rasmus

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:55

mht. til erfaringer med syrien kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

med hensyn til told og lignende, burde du kunne få hjælp hos skat eller din speditør.

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:21

Så længe dine tilladelser er i orden så er der for så vidt ikke noget at bekymre sig om. Men... Du skal have mere end blot tillid til den du handler med. Du kan risikere at vedkommende er involveret i lyssky aktiviteter du selv kan komme til at hæfte for. Så det du skal gøre er at kontakte det danske konsulat og få dem til at hjælpe dig.
Måske har Syrien repræsentation i Danmark som har personale der også kan bistå dig - Det er bare ikke sandsynligt. Hvis ikke du kan arabisk kan du evt. hyre en studerende fra Københavns Universitet til at bistå med oversættelse af dokumenter.

Hvis det er fødevarer du vil importere så SKAL du have professionel bistand. Hvis ikke produktet er i orden kan du risikere at hænge på hele regningen selv. Hvis det er vandpiber eller backgammonspil behøves du nok ikke bekymre dig så meget 

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)