Nogen der kender nmakdpi.ddns.me.uk?
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Hej Aminoer
Har problemer med en side via Google . Søg på "Total Auto" og klik på følgende link :
Herefter kommer denne, når man kommer ind på siden via denne vej.
???
Er det noget andre kender til? Går man ind på www.total-auto.dk, så er der ingen problemer.
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
ikke hos mig - jeg søger og klikker link og kommer til hjemmesiden uden problemer - kan det være noget der ligger i din cashe som skal tømmes ud?
vh
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-08-2013 kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Tror du skal kigge efter i eventuelt index.php og lignende eller i htaccess + få opdateret WP og sat lidt ekstra sikkerhed op.
Hvis det ikke lykkedes så prøv at tage fat i Kim han er god til den slags.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
15-08-2013 kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Det ligner en 301 redirect fejl. Tjek .htaccess og evt. dit kontrolpanel.
hvis du skriver total-auto.dk/ redirecter den til www.total-auto.dk og tilbage igen til total-auto.dk
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Min .htaccess fil ser således ud:
RewriteEngine on # BEGIN WordPress <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^index\.php $ - [L] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteRule . /index.php [L] </IfModule> # END WordPress RewriteCond %{HTTP_HOST} ^totalautoaps\.dk$ [OR] RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.totalautoaps\.dk$ RewriteRule ^/?$ "http\:\/\/total\-auto\.dk" [R=301,L]
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Har snakket med MeeBox support. De skriver - og jeg citerer...
""Det er fordi at Google har valgt en anden side til at ligge øverst, det er desværre ikke noget vi kan ændre på. Prøv evt. at læs lidt om SEO (Søgeoptimering)""
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Løst. Der var sneget sig noget underligt kode ind i wp-config.php i toppen. Efter at have fjernet dette, virker det nu igen.
Svar
Tilmeldt 11. May 09
Undersøg alle filerne. Det bliver oftest smidt ind flere steder.
En overskrivning af WordPress core filerne tager sig af det meste, men plugin- og theme-filer har formentlig også de irriterende redirects.
Svar
Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Undersøg alle filerne. Det bliver oftest smidt ind flere steder.
En overskrivning af WordPress core filerne tager sig af det meste, men plugin- og theme-filer har formentlig også de irriterende redirects.
Hej Peter
Alle filer skulle nu være gået igennem, og der var ikke andre end wp-config.php som havde kode indsat :)
Svar