Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varebeskrivelser - korte eller lange?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Amino

Jeg åbner indenfor den næste måneds tid (forhåbentligt kortere) min webshop med salg af headphones. 

Efter næsten at have færdiggjort min hjemmeside, er jeg kommet i tvivl om, hvorvidt det er mest fordelagtigt at have korte eller lange varebeskrivelser. Til alle produkterne på min egen side har jeg skrevet relativt lange beskrivelser. Eksempelvis:

"Pipe er en klassisk in-ear headphone, der leverer imponerende lyd og et ergonomisk design i lette og modstandsdygtige materialer. Det elegante samspil mellem de enkelte elementer og den fede lyd gør Pipe til en suværen in-ear headphone.

Pipe kan desuden fås i en model lavet i samarbejde med Carhartt, og ligesom Aiaiai's andre produkter fås den i et væld af farver.

Der medfølger 3 par silikonepropper til individuel pasform. 

Specifikationer:

Plug:Angled stereo plug 3.5 mmSpeaker impedance:16 OhmSpeaker Sensitivity:105 +/- 3dBMaximum Power Input:3 mWFrequency Response:20-20KHzMicrophone Sensitivity:-42 +/- 3dB "

 

I ovenforstående længde eller længere. 

Er der nogen, der har erfaringer med om det er bedre med korte beskrivelser frem for de lange. Altså, eksempelvis ændre ovenforstående til:
"Pipe giver dig suværen lyd i et holdbart design - fås i flere farver"

Erfaringer o./el. personlige præferencer vil være fantastisk!


Tak for forhånd,

Mads,

Soundwear.dk :) 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1758
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

De lange beskrivelser er fornuftigt i forhold til søgemaskinerne, men ofte knap så interessante i forbindelse med konvertering.

Konkrete brugbare informationer med highlights af de unikke og mest interessante funktioner på produktet, der gør det bedre end andre, er naturligvis et must.

Det er meget svært at finde den nøjagtige passende balance mellem SEO og brugervenlighed.

Des mere teknisk og dyrt et produkt er, des mere information forventer brugeren.

Men en god beskrivelse på et af de billigste produkter, kan meget vel give god konverteringer.

Det bedste du kan gøre er, at teste dig frem med A/B splittests og afprøve forskellige opsætninger.

Det vil give dig god viden og indsigt i, hvordan du for sammensat dine produkt tekster, så de harmonere godt med brugerens forventninger.

Herefter kan du se lidt nærmere på SEO venligheden i teksterne.



18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Når jeg læser din produkttekst med forbrugerbriller på, kunne jeg godt tænke mig en blanding af begge dele.
Du kunne jo lave en kort teaser-tekst i forbindelse med selve produktbilledet, hvorfra man har mulighed for at klikke sig videre til uddybende oplysninger omkring produktet, eventuelt delvist sat op som en bulletliste for overskuelighedens skyld.
Som der allerede blev skrevet, vil jeg som kunde lægge vægt på udførlige informationer, når det drejer sig om dyre og/eller tekniske produkter.

Mvh

Kerstin

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Seed Money Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Synes det er rigtig godt med de lange tekster, da det giver dine kunder fornemmelsen af at du har stor viden omkring dine produkter. Så længe du ikke bruger lange standardtekster fra producenterne er det helt fint.

Held og lykke med projektet!

Mvh Casper.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)