Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler investor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Penge skal bruges på markedsføring og udvirkling af app.

Jeg vil rigtig gerne fortæller om ideen til et møde.

Jeg er både villig til at låne eller lade en investor tage 40% af virksomheden.

Jeg har en formodning om at jeg vil kunne give dig x3 igen for det beløb som du villig til at investere eller låne.

Min Virksomhed hedder Fc Company og er stadig igang med at finde investorer til stort projekt.

Min ide er baseret på opbygning af ideen og senere sælge ideen til en værdi som gerne skulle løbe op i 4 millarder dollars.

Hvis dette har fanget din interesse, så kan jeg kontaktes per telefon eller email.

NikolajLund@live.dk eller 22911972

M.v.h
Nikolaj Lund
Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 13:47

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:48

Håber du har mere succes end jeg. Har en genial opfindelse, som er blevet bekræftet af flere forretningsfolk, alligevel har jeg ikke fået en eneste henvendelse tilbage, på trods af at jeg har skrevet til en bunke investorer herinde.?????

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:52

Nikolaj Lund:
Min ide er baseret på opbygning af ideen og senere sælge ideen til en værdi som gerne skulle løbe op i 4 millarder dollars.

Det var da alligevel nogle ret voldsomme tal - Tror en investor vil kræve mere end en fortælling om din ide, så hvis du ikke allerede har lavet en seriøs forretningsplan osv ville jeg få gjort disse ting først.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 16:19

Sælge idéen for fire milliarder dollar efter det er udviklet! Så må det være en temmelig god idé du har. Bliver spændende at høre mere om når du skal lancere dit produkt. Så kan man bedre vurdere potentialet.

Der er også andre puljer indenfor IT man kan søge investorer i end hos amino.kapital. Der er nogle af dem hvor de ikke gidder høre om det medmindre de skal låne dig mange millioner, så måske skal du søge den retning. Kan dog ikke huske hvad den fond hedder, men den var i nyhederne måske for et års tid siden da der var meget debat om små IT i danmark og hvor meget bedre de har det i fx. Canada.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)