Vil seriøst gerne reklamere for andres produkt hvis det er godt og gratis. https://itunes.apple.com/us/app/roadaid/id539922103?mt=8 Ikke mig som har lavet den og kender dem ikke, men ret god er den. |
Det ville bare være lækkert hvis der var flere apps der kunne advare os mod at der er øget risiko for at det får konsekvenser at bryde loven på givne tidspunkter.
Der må være et marked for spritbilist-appen der kan advare mod razziaer på bestemte steder osv. Markedet er slet ikke opdyrket nok, til glæde og gavn for alle os der færdes i trafikken, og er trætte af at spillereglerne overholdes, og at vi kan føle os nogenlunde trygge.
Jeg øjner også et hul i markedet for indbruds-appen, der kan advare når patruljevogne spottes i bestemte områder. Den kunne evt. laves i flere versioner, hvor den store og dyre udgave køres sammen med eks. ejendomsmæglernes salgsannoncer der automatisk scanner billederne for værdigenstande, og/eller med den nye åbne tinglysningsbog så man hurtigt og let kan spotte et oplagt og let mål.
Det behøver selvfølgelig ikke kun at være en indbruds-app. Jeg ser et stort marked for denne app, som kan tilpasses til forskellige behov.
Markedet må være enormt, så jeg håber da at der er mange flere af disse på vej
(Og så skal jeg beklage mit moralske opstød, men når jeg ser dette indlæg lige efter at have læst denne historie, bliver jeg bare ikke voldsomt imponeret over disse apps)