Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billede med STORE bogstaver, har det nogen betydning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg laver billeder til min webshop kom jeg til at tænke på om det har en betydning (positivt eller negativt) om billedet hedder noget hvor alle bokstaverne er STORE. Nogen der ved noget om det?

Der er jo så mange ting man skal tænke på, er dette en af dem, eller er Google-Gud ligeglad?

F.eks. har jeg lavet denne vare hvor billedets navn er med store bokstaver: http://www.blikfangskostumer.dk/shop/graeskar-taske-1995p.html

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 14:55

Er der slet ingen der ved dette?

Nu har jeg så endnu et spørgsmål til mine billedenavne. Vil det være bedst hvis billedet hedder f.eks.

pirat kostume 1880

Eller

pirat_kostume_1880

?

MVH

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 15:36

Hej

Jeg anbefaler at du bruger "normale" bogstaver og ikke STORE da jeg selv synes det er lettest at aflæse. I forhold til Google bliver du ikke "dømt ude" for at anvende store bogstaver.

Du skal blot vide at hvis du laver links med store bogstaver, kan du ikke andre gange lave et link med normale bogstaver, da de på nettet er 2 vidt forskellige koder.

Du har sikkert set at ved fx domæner kan du frit anvende store og små bogstaver imellem hinanden fx dit domæne kan skrives således og stadig virke  fx  BlikFangsKostumer.dk  - ved domæner bliver store bogstaver "oversat til normale"  det gør de ikke ved links.

Så havde du dette spørgsmål 

Nu har jeg så endnu et spørgsmål til mine billedenavne. Vil det være bedst hvis billedet hedder f.eks.

pirat kostume 1880

Eller

pirat_kostume_1880

Her anbefaler jeg "pirat_kostume_1880" eller "pirat-kostume-1880"  - hvis du skriver "pirat kostume 1880" så vil det i kodningen stå således "pirat%20kostume%201880" fordi mellemrum har koden "%20" på nettet.

Det har Google sværere ved at tyde, det er ikke nødvendigvis forkert, men det kan give anderledes og dårligere resultater.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 11:06

Tak for svar, så blev jeg igen lidt klogere Big Smile

MVH

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)